| Forfatter |
|
Ringworm Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen,
Jeg vil lige høre jer om der er andre der lider af dette:
Der er visse mærker af Hi-Fi som jeg ikke kan lade være med at føle en enorm mængde afsky for, uden at det har noget som helst med produktets kvalitet at gøre. Eksempel:
DENON,
Hver gang jeg hører om eller ser et Denon produkt, kan jeg ikke lade være med at føle en lille smule afsky uden at det har nogen berettigelse, jeg har endda indtryk af at Denon laver et kvalitets produkt, men det kan ikke kompensere for mit had for produktet.
Et andet eksempel er Dali. Jeg kan med sikkerhed sige at jeg aldrig vil have et par af de HT'ere indenfor mine døre, men kan igen ikke helt forklare mit synspunkt rationelt...
Er der andre der lider af dette uberettigede had overfor visse Hi-Fi mærker?
Lad mmig lige præcisere at det er et UBEGRUNDET had vi snakker om her, dvs. at man ikke har noget som helst at have det i, det er bare ikke et mærke I ville købe af uforklarlige grunde.
-Ringworm
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er helt naturligt hvis man har fået ringorm.
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
 
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sidst jeg havde ringorm, kunne jeg ikke lide Marantz, men det går helt fint nu.
vh. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Dejen Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
|
Det er helt naturligt hvis man har fået ringorm.
MVH WRONG
|
|
|
Hæhæ, ja det er vist den eneste plausible forklaring på al den infantile lede. Havde jeg sådan én, var jeg også grundigt sur på mangt og meget....
MVH __________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har stået i en hifi forretning, og hørt en sælger fra ********* fortælle en stakkels familiefar, om en subwoofer, der nok næsten var det eneste der virkelig kunne spille bas ( jeg har den selv derhjemme) sagde han. Det firma køber jeg ALDRIG noget fra. Desværre købte den stakkels mand subben.__________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hader ingen merker, men har i løbet af mine mange år udviklet en preferance for et par som jeg ved alltid leverer det jeg er på udkik efter (Dali&SVS), men det betyr ikke at jeg på nogen måde lukker ørene for andre alternativer. __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
S V J Forum Bruger


Bruger siden: 16 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 100
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjovt nok har jeg det også på samme måde med Denon. NAD synes jeg hellere ikke om......
mvh
SVJ
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har da osse nogle mærker som ikke "siger mig så meget".....!!! Men griner nogle gange lidt af min far! For jeg tror han er blandt de få, som kan afgøre om et produkt er godt, uden overhovedet at kende det, eller have lyttet til det...... Han har i hvert fald nogle mærker han ikke kan "lide".....
|
| Til top |
|
| |
Dejen Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
...underlig, indebrændt tråd, synes jeg... 
Især fordi der skydes med spredehagl uden begrundelser eller konkrete eksempler
MVH __________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
| Til top |
|
| |
Dr-Tricket Forum Bruger


Bruger siden: 06 Marts 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 248
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke lide B&O, men det ernok også fordi det ikke er ordentlige, efter min mening, hifi-entusiaster der køber det, mener at det her en hvis snop effekt, og det kan jeg slet ikke lide __________________ Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
dennis nordjyll Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Februar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 174
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg hader jvc lyd anlæg.. tv og video har de bedre held med
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kom nettop på at jeg godt nok var gal på Audio Pro den gangen de lovte at Ace Bass 2 skulle levere 18hz, uden å komme i nærheden af at holde det. Men jeg er nu en gang en der ikke bærer nag, så jeg gidder ikke hade de fordi de har dummet sig en enkelt gang. __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
dennis nordjyll Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Februar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 174
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke lide B&O, men det ernok også fordi det ikke er ordentlige, efter min mening, hifi-entusiaster der køber det, mener at det her en hvis snop effekt, og det kan jeg slet ikke lide ja jeg mener heller ikk at når jeg lige skal høre en eller andens B&O og han siger, kan du ikk hører hvor rent det lyder.. og hør lige bassen.... det kan jeg sku ikk høre
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ringworm skrev:
|
Hej allesammen,
Jeg vil lige høre jer om der er andre der lider af dette:
Der er visse mærker af Hi-Fi som jeg ikke kan lade være med at føle en enorm mængde afsky for, uden at det har noget som helst med produktets kvalitet at gøre. Eksempel:
DENON,
Hver gang jeg hører om eller ser et Denon produkt, kan jeg ikke lade være med at føle en lille smule afsky uden at det har nogen berettigelse, jeg har endda indtryk af at Denon laver et kvalitets produkt, men det kan ikke kompensere for mit had for produktet.
Et andet eksempel er Dali. Jeg kan med sikkerhed sige at jeg aldrig vil have et par af de HT'ere indenfor mine døre, men kan igen ikke helt forklare mit synspunkt rationelt...
Er der andre der lider af dette uberettigede had overfor visse Hi-Fi mærker?
-Ringworm
|
|
|
Jeg synes du skulle tage kontakt til din arbejdsgiver. Jeg er sikker på han ville være lydhør overfor den situation du står i. __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Ringworm Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejen skrev:
|
...underlig, indebrændt tråd, synes jeg... 
Især fordi der skydes med spredehagl uden begrundelser eller konkrete eksempler
MVH
|
|
|
Som jeg skriver, er det totalt ubegrundet, og de 2 eksempler er Denon og Dali....
|
| Til top |
|
| |
PinGu88 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror du ikke det har noget at gøre med at du fik tæsk i folkeskolen af en derstartede med D og nu hader du alt der starter med D.?  __________________ //PinGu
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger


Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes du skulle tage kontakt til din arbejdsgiver. Jeg er sikker på han ville være lydhør overfor den situation du står i.
HA HA HA ... god stil----  __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
XenoCypraZ Forum Bruger


Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 760
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah tjoh.... Jeg tror lidt at hifi produkter fra Eltax, vækker min afsky
Synes egentligt at tråden er sjov nok....
__________________ I reveal you witch now you've cast your last spell
he knows who you are you'll join him on his way to hell........
[Pyramaze - Sleepy Hollow]
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alt det, der er over mit budget, har jeg afsky for. 
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |