Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 10:19   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: For 50k ny hjemmebio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
XENTiNEL
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2004
Status: Offline
Indlæg: 128
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg skal til at have lavet mig en ny hjemmebio og jeg har 50000 kr til formålet - og jeg vil jo selvfølgelig gerne have det bedst mulige for pengene:

Projektor: Sanyo z4 tunede udgave fra tyskland     12.500 kr

Lærrede:   ? ( krav: 16:9, 86"+, gain 0,8);     3.500 kr

A/V reciever ? (denon, marantz, forslag?)       10.000 kr

Højtalere ? (dali, dls, forslag)     10.000 kr

HTPC: Bygselv (nogle forslag?)   6.000 kr

Xbox 360 (stor udgave)      3.000 kr

Div kabler (HDMI, dvi, HT kabler, spdif)         2.000 kr

I alt    (så er der 3k og gi af)    47.000 kr

 

Nogen der har nogle inputs?

Til top Vis XENTiNEL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af XENTiNEL
 
Denon2200
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 218
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

Har du overvejet at købe brugt? tænker specielt på højttalere og receiver

__________________
It´s all about rock n roll
Til top Vis Denon2200's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Denon2200
 
lars ole
Branchemedlem
Branchemedlem

Hornslet Cabinets

Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 210
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

hej....

jeg ville nok vægte lidt mere på højtalerne, syntes ik det er mange penge til Surround..:(... men ellers ser det fint ud... ville nok forslå cirka 15000kr og så købe Dali IKON hifi pakke



__________________
B&W Nautilus bio...
Til top Vis lars ole's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars ole
 
jholesen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 102
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

Jeg ville nok overveje at prioritere lidt mere til højttalere og lidt mindre til receiver

MVH Jacob

Til top Vis jholesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jholesen
 
XENTiNEL
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2004
Status: Offline
Indlæg: 128
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

Jamen det lyder da som en go ide at købe noget brugt. Har set en 3806 til 8500 i dba. Så er det jo også noget mere til HTere...

Andre gode forslag til HTere i 15k prisklassen?

Til top Vis XENTiNEL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af XENTiNEL
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

XENTiNEL skrev:
Jamen det lyder da som en go ide at købe noget brugt. Har set en 3806 til 8500 i dba. Så er det jo også noget mere til HTere...

Så kan du da lige så godt købe nyt... Jeg er enig i de andres forslag - færre penge på receiver, flere på højttalere. Jeg ville købe en Marantz SR 5600 med det budget - alt for få tror på hvor tæt den reelt er på de dyrere modeller på rå lydkvalitet.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
XENTiNEL
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2004
Status: Offline
Indlæg: 128
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

XENTiNEL skrev:
Jamen det lyder da som en go ide at købe noget brugt. Har set en 3806 til 8500 i dba. Så er det jo også noget mere til HTere...

Så kan du da lige så godt købe nyt... Jeg er enig i de andres forslag - færre penge på receiver, flere på højttalere. Jeg ville købe en Marantz SR 5600 med det budget - alt for få tror på hvor tæt den reelt er på de dyrere modeller på rå lydkvalitet.

Jeg har det egentligt også godt med marantz, har selv en SR4500 nu (købt hos jeg faktisk). Men hvis vi ser bort fra rå lyd kvalitet. Jeg kan godt li denons video del med hdmi osv. Jeg vil gerne ha alt samlet i receiveren og kun et kabel op til z4eren...

Til top Vis XENTiNEL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af XENTiNEL
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes