| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, det eksisterer skam i bedste velgående - de er ovre en krise der for ganske få år siden var ved at tage livet af dem, og nu kører de derud af for fulde gardiner. Man kan finde importører i blandt andet England og Tyskland, men endnu ingen ny importør i Danmark.
Kvalitetsniveauet er oppe omkring Accuphase og designet minder også herom - de skeler da også ret så kraftigt til hinanden, men priserne er alligevel lidt mere rimelige.
I løbet af det sidste stykke tid har de lanceret flere nye modeller af forstærkere og multi-afspillere.
Se mere på www.luxman.co.jp __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|