| Sendt: 10 Februar 2006 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, den blev lavet i Humlum (gggg) ved Struer.
Firmaet blev såvidt jeg husker, stiftet og ejet af en Hr. Hasseriis.
I øvrigt har min far har en Scandyna reciever og ht.
Jeg havde dog ikke kendskab til, at de lavede PA udstyr. Ups, kom lige i tanke om, firmaet lever endnu. Søg og du skal finde!!
mvh.
|