Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 15:17   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Nogen med en loddekoble? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
peterakastorm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 373
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Nogen med en loddekolbe, og noget sølv loddetin, der vil kigge forbi i morgen?

Der skal lige loddes en enkelt forbindelse i min cd-afspiller...

Please?


__________________
[Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
[TMC White/Yellow label] [TMC Gold Label Reference bi-wire]
Mit Setup!
Til top Vis peterakastorm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peterakastorm
 
Granholm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 585
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Næ, men kig forbi her så kan det nok lade sig gøre ;o) - send pb hvis det har interesse.

Mvh

Til top Vis Granholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Granholm
 
peterakastorm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 373
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

Tak for tilbuddet, du er lige "on hold"!

Nogle omkring Nørrebro?


__________________
[Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
[TMC White/Yellow label] [TMC Gold Label Reference bi-wire]
Mit Setup!
Til top Vis peterakastorm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peterakastorm
 
peterakastorm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 373
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

Tak til Torben herinde fra! Perfekt service ;)

__________________
[Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
[TMC White/Yellow label] [TMC Gold Label Reference bi-wire]
Mit Setup!
Til top Vis peterakastorm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peterakastorm
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes