| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er noget af et tilbud, det er taget fra DBA.dk
Effektforstærker, NAD 3140, mørkegrå, 200w, super fed, ca 4år gl. forstærker med eq., 7 inputs, loudness og mange andre features.
PRIS ::: 2600,-
Denne forstærker kostede i 1981 ca. 2345,- og er på 2*40w og som skrevet er den ikke ca. 4år, men ca. 25år gammel da den udgik i 1983 hvor den blev afløst af NAD 3150.
Men vil lige skrive at det er en sej gammel forstærker, jeg har selv NAD 3140 & 2140, meeeen til den pris.
ps. dette er ikke en effektforstærker, den hedder NAd 2140, det er en integreret forstærker.
__________________ NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
|