Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 22:43   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Scart virker ikke på mit tv :-( (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rollaboy
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 20
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

hej Gutter.

Jeg har et panasonic 28" widescreen TX-28DK1F fra 10 mdr 2001.

Jeg ville gerne sælge det til min kammerat men da vi testede det for at se om alt virkede så fandt vi ud af at vi ikke kunne få video in til at virke foran på tv'en. Hmm mærkeligt. For det har virket før. Bare ca to år siden jeg har brugt det.

Jeg har rodet med meget elektronik før så tænkte at jeg ville prøve at åbne det og se om jeg ku finde nogle løse forbindelser eller noget. Der sidder ca 10 ledninger med stik på som man må tage af for at ku komme ind til det så man kan se de ting som sidder i fronten. Da jeg endelig får det ud kan jeg ikke finde nogen fejl eller kold lodninger. Så samler bare det hele igen og tænker at det er der ik noget at gøre ved..

Da jeg så tænder igen virker det så stadig ikke i fronten. Men nu virker mit ene scart stik heller ik. det er scart1 den er gal med. What tænker jeg bare.. Nu ka jeg ik sætte playstation til eller noget.

Nogen der har været ude for noget lignende? Det er ikke særlig fedt

Håber nogen ka hjælpe..

Til top Vis Rollaboy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rollaboy
 
Rollaboy
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 20
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 09:42 | IP-adresse registreret  

Slet ingen herinde der ved noget om det?

Har hørt noget om at softwaren kan "hoppe" ud så man ska slå det til igen. Men har været inde i alle indstillinger for at tjekke og jeg kan ikke slå det til på nogen måde.. f**ked up!

Til top Vis Rollaboy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rollaboy
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes