| Forfatter |
|
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Hvad vil man ca. kunne få for et sæt B&W DM604 s3 i Calvados?
De er fra Oktober sidste år og er i perfekt stand. Har både kvittering og manual til dem.
Hvad med en LCR 600 s3 og et sæt DM 601 S3 ligeledes i Calvados, I perfekt stand og fra oktober sidste år?
Skal måske af med dem snart.
|
| Til top |
|
| |
E.T./Alf Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 57
|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du godeste, det var ikke lang tid du gad at høre på dem. Er du trætte af dem eller ?
B&W DM604 S3 koster jo 5 spir stykket, så mon ikke at du ville kunne få omkring 4 spir stykket ?
__________________ DM604S3 DM601S3
C372 C542 C425
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, omprioritering vil jeg kalde det. Er ikke træt af dem, men har erkendt at hvis jeg nogensinde skal få en komplet hjemmebio må jeg gå lidt på kompromis. Mangler penge til både sub, stor skærm, en effekt forstærker etc. Så noget skal der ske.
Bygger min nye bio op omkring mine "gamle" højttalere, et sæt QLN 604 Mk II som kun er lidt over et år gamle.
Dermed har jeg penge til både sub og effekt, eller sub og større skærm. Så det er fint nok for mig 
B&W Dm 604 s3 ER gode højttalere ingen tvivl om det men forskellen er ikke så stor igen, bortset fra ldit detaljering i diskanten og tryk i bassen. Mine "gamle" QLN 604 MK II lever næsten op til B&Werne og medmindre jeg sidder og lytter meget kritisk, hvilket jeg sjældent har tid til efterhånden, er forskellen ubetydelig.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
|
Tja, omprioritering vil jeg kalde det. Er ikke træt af dem, men har erkendt at hvis jeg nogensinde skal få en komplet hjemmebio må jeg gå lidt på kompromis. Mangler penge til både sub, stor skærm, en effekt forstærker etc. Så noget skal der ske.
Bygger min nye bio op omkring mine "gamle" højttalere, et sæt QLN 604 Mk II som kun er lidt over et år gamle.
Dermed har jeg penge til både sub og effekt, eller sub og større skærm. Så det er fint nok for mig 
B&W Dm 604 s3 ER gode højttalere ingen tvivl om det men forskellen er ikke så stor igen, bortset fra ldit detaljering i diskanten og tryk i bassen. Mine "gamle" QLN 604 MK II lever næsten op til B&Werne og medmindre jeg sidder og lytter meget kritisk, hvilket jeg sjældent har tid til efterhånden, er forskellen ubetydelig.
|
|
|
B&W 604 er en højtaler der vokser med opgaven. Den er forholdsvis effekt-hungrende og leverer slet ikke det optimale på mindre og mellemstore surround-receivere.
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
Bassøe skrev:
|
|
|
|
B&W 604 er en højtaler der vokser med opgaven. Den er forholdsvis effekt-hungrende og leverer slet ikke det optimale på mindre og mellemstore surround-receivere.
|
|
|
Er jeg klar over 
Men som sagt, jeg har bare ikke råd til det hele medmindre jeg får nogle lidt billigere højttalere så jeg har penge til resten af min hjemme bio. 
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre bud?
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
3.500 - 4.000 pr. stk. er et fornuftigt bud
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
| 3.500 - 4.000 pr. stk. er et fornuftigt bud |
|
|
Var os noget i den retning jeg selv regnede med. 
Men kan nu være svært at få solgt alligevel 
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
QLNerne er nu heller ikke helt ueffen - så dit "kompromis" bliver vel til at bære
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
| QLNerne er nu heller ikke helt ueffen - så dit "kompromis" bliver vel til at bære |
|
|
Nej det jo det......har levet med dem i næsten et år og de klarede det ganske godt 
De manglede lidt i bunden, men det kan en "lille" sub klare, SVS PB10-ISD, når jeg får taget mig sammen og bestilt den. 
|
| Til top |
|
| |
Kempf87 Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 251
|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
|
Hej
Hvad vil man ca. kunne få for et sæt B&W DM604 s3 i Calvados?
De er fra Oktober sidste år og er i perfekt stand. Har både kvittering og manual til dem.
Hvad med en LCR 600 s3 og et sæt DM 601 S3 ligeledes i Calvados, I perfekt stand og fra oktober sidste år?
Skal måske af med dem snart.
|
|
|
Inden du smider dine DM601 S3 for langt væk må du gerne lige smide mig en pb, står og skal have nye og har overvejet disse nemlig :) __________________ Vh
Kasper
|
| Til top |
|
| |