| Forfatter |
|
Dahl Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2005
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 03 April 2006 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et par malerier hængende over min forforstærker og min CD-afspiller som er belyst af en lampe. Næsten hver gang jeg tænder lampen kommer der en lille "klik" lyd fra mine højttaler... Det gør mig en smule urolig. Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om det kan påvirke anlægget på nogen dårlig måde... Skriv endelig hvis mere information er nødvendigt.
__________________ The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter!
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 03 April 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med dig
Har du stikkontakten til lampen og noget af dit grej i samme stik?
Umiddelbart ser jeg ikke at der er noget at være bange for...Min laver samme nummer når jeg tænder andet som er i samme stik som anlægget, så med mindre andre kan overbevise mig om andet, så synes jeg godt du kan tage det helt roligt.
Michael
|
| Til top |
|
| |
Dahl Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2006 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
De sidder i forskellige stikdåser så det burde ikke være problemet, men du har nok ret vedrørende det ufarlige ved lampe-lyden
__________________ The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter!
|
| Til top |
|
| |
lau16 Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 335
|
| Sendt: 04 April 2006 kl. 01:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dahl skrev:
Hej
De sidder i forskellige stikdåser så det burde ikke være problemet, men du har nok ret vedrørende det ufarlige ved lampe-lyden
|
|
|
de sidder nok på samme gruppe i din el tavle, prøv at vende stikket på lampen en halv omgang det kan være det tager det værste plop  __________________ MARANTZ SR5500
NAKAMICHI PA5EII
H/K SIGNATURE 1.3
PIONEER DV-686AV-S
PIONEER DVR-550HX-S
AUDIOVECTOR M3 SUPER
AUDIOVECTOR AV3CI SUPER
JBL CONTROL 1
TMC WHITE & YELLOW
VDH CLEARWATER X2
|
| Til top |
|
| |
KimHRasmussen Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 756
|
| Sendt: 04 April 2006 kl. 02:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er det for en slags lampe?
Alm. med pære? eller noget med forsyning?
Det kan være et filter kan hjælpe. Visse filtre kan afhjælpe støj fra gamle køleskabe der slår til. Det kan være det også kan afhjælpe dette.
Jeg mener bestemt heller ikke, at det er skadeligt.
|
| Til top |
|
| |
mictor001 Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 59
|
| Sendt: 04 April 2006 kl. 02:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Dahl]Jeg har et par malerier hængende over min forforstærker og min CD-afspiller som er belyst af en lampe. Næsten hver gang jeg tænder lampen kommer der en lille "klik" lyd fra mine højttaler... Det gør mig en smule urolig. Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om det kan påvirke anlægget på nogen dårlig måde... Skriv endelig hvis mere information er nødvendigt.
Hvis det er nogle dyre malerier ville jeg skynde mig at sælge dem og for pengene ville jeg købe et Mictor netstøjsfilter med tilhørende powerkabler.
Don´t worry - det er ret almindeligt med det lille klik.
Mvh
Michael
|
| Til top |
|
| |
Dahl Forum Bruger

|
| Sendt: 04 April 2006 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Malerierne er ikke helt billige :) , dog ville jeg aldrig skifte dem ud med et netstøjsfilter, tvivler på nuværende tidspunkt også på at jeg er nød til at sælge 2 malerier for at kunne købe et :)
Mikkel __________________ The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter!
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 04 April 2006 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er Mictor-filteret blevet Demko/CE godkendt? Ellers ville jeg ikke røre det med en ildtang. Igen et Kina-produkt. Hvad skal vbi med det?
|
| Til top |
|
| |