Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 16:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Nogen der kender denne remote? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MichaelJDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 05 April 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Halløjsa i skuret!

Jeg vil have en remote til mit setup. Jeps. Endnu en! Kan ikke få nok! (af remotes, altså)

Anyways, så har jeg flg. der skal tilsluttes:
Amp
CD
DVD
MD
Tuner
TV
VHS (bruger den ikke så meget men det skader jo ikke)

EDIT: Pt. har jeg en remote til: amp, cd (samme remote som til min amp), md, tuner, tv, vhs og dvd og det er liiiige i overkanten. Fandens til bøvl at skulle have 1700 fjernbetjeninger på border foran sig bare for at være sikker på at man ikke skal rejse sig fra sofaen lige så mange gange... hehe... dovenskaben længe leve.

Den skal kunne alle mine ting, og den skal kunne kende mine næste ting når forstærker + cd bliver pensioneret og afløst.

Via en anden bruger herinde har jeg stiftet bekendtskab med Logitech Harmony 885.
Den er nydelig, har en nice skærm, kan "lære" at kende nye enheder og den kender et HAV af enheder.

Nogen der har noget at sige om denne fjernbetjening? Hvor kan den fås billigst? Har kigget på edbpriser.dk hvor den står til 1300 kr...

Mvh

MichaelJDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 April 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Back!

Den hedder jo så ikke "Harmony 885", men intet mindre end: "Logitech Harmony 880 Advanced Remote" og der er en anmeldelse HER ===> http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,120438,00.asp

"If you're an existing Harmony user, there's no need to rush out to buy an 880 unless you're really tired of swapping in new AAA batteries. But if you're in the market for a universal remote, you won't find one that gets you more for your money than the Harmony 880."

Forelsket

Hehe...

chillipepper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 19 April 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Har du kikket på den nye fra NAD. dv1 den er lidt for fed men koster også 1500 i HFK

den er programbar og kan erstatte op til 7 fjernbetjeninger  http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/Fjernbetje ning/NAD_DV1_fjernbetjening_Soelv.htm

mvh

chillipepper

Til top Vis chillipepper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chillipepper

torpedo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 19 April 2006 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Er selv den supertilfredse ejer af en NAD DV1 remote. Har erstattet alle mine remotes med denne "the one and only"

Se info på: http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/Fjernbetje ning/NAD_DV1_fjernbetjening_Soelv.htm

Til top Vis torpedo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af torpedo

MichaelJDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 April 2006 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

Nogen andre jeg bør kaste mit blik på?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes