Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2025 | 12:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: KBS annoncer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nygaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 15 April 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Et surt opstød, og det beklager jeg over for alle dem der ikke er i målgruppen for dette indlæg, men -Jeg vil på det kraftigste anmode de af HiFI4ALL's brugere, der anvender muligheden for at annoncere gratis i KBS sektionen, om at vise sig fra en lidt mere moden side.

Det er simpelthen ualmindeligt irriterende, at sådan en god og nyttig funktion skal saboteres af granvoksne mænd, der ikke er i stand til at bruge den på en fornuftig og respektfuld måde. Gang på gang bliver de samme annoncer genindrykket, tilsyneladende kun for at "komme forrest i køen" Ikke at jeg føler mig trådt over tærene, men det er irriterende for de interesserede der jævnligt kigger forbi, at nogle få annoncører begår sig fuldstændig uden omtanke.

Kan det virkelig passe at kontrollering og begrænsninger er nødvendigt? -Jeg håber det ikke, så tag nu dette indlæg som en opfordring, og ikke som en provokation.

strong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 15 April 2006 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Hvad er der galt i at genindrykke sin annonce??? Har da benyttet mig af dette netop for at få fokus på mit produkt. Kan ikke se det store problem i det??? Hvis annoncen går igen, så spring den over... Intet sket ved det

M.v.h. Strong

Til top Vis strong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af strong

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 15 April 2006 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

strong skrev:

Hvad er der galt i at genindrykke sin annonce??? Har da benyttet mig af dette netop for at få fokus på mit produkt. Kan ikke se det store problem i det??? Hvis annoncen går igen, så spring den over... Intet sket ved det

M.v.h. Strong

Jeg syntes nu ligesom Predator at det er irriterende at de samme annoncer indrykket igen dag efter dag og jeg er ikke overbevist om at det virker. De tre gange jeg har solgt noget på KSB er annoncen havnet på side 10 inden der bød sig en køber.

Mit råd er: Vær tålmodig. De seriøse købere skal nok melde sig hvis dine vare er tilbudt til en fornuftig pris.

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 15 April 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

Desværre er der lidt af enhver er sig selv nærmest i tiden og det samme er vel tilfældet her,nej mener heller ikke det er så godt.Det kunne jo være at annoncerne bliver mindre brugte på den måde.

Jeg vil dog også sige hvis prisen bliver lavere eller man beslutter sig for evt. at tage noget i bytte,altså ændre noget væsentlig i annoncen så er det ok.Ikke bare for at komme først i køen.

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW

Nygaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 April 2006 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

strong skrev:

Det er såment heller ikke fordi det er et decideret problem. Men for de brugere der er aktiv på nogenlunde daglig basis, og gerne lige kigger de nyeste indlæg i KBS sektionen igennem mindst et par gange dagligt, bliver det hurtigt et irritationsmoment at den samme bruger genindrykker præcis samme annonce en eller flere gange dagligt. De potientielle kunder der er på jagt efter noget bestemt skal nok finde ud af af bruge søgefunktionen, og derved få vist alle de mulige varer, uanset hvilken side de befinder sig på.

Jeg tror ikke på at det yder nogen som helst positiv reklame, at genindrykke for opmærksomhedens skyld i tide og utide. Tværtimod opnår man bare at irritere de faste brugere, og få husket sit navn i en negativ forbindelse.

janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 15 April 2006 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Kan som god,t havde de samme annonce i tre gang, som en DVD-afspiller der kan afspille SACD/DVD-Audio kan gå som en SACD afspiller, der var to annoncer, hvis du også ville lade gå i et bytte, så er vi op på tre annocer for den samme maskine .
Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa

Nygaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 April 2006 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

janwa skrev:
Kan som god,t havde de samme annonce i tre gang, som en DVD-afspiller der kan afspille SACD/DVD-Audio kan gå som en SACD afspiller, der var to annoncer, hvis du også ville lade gå i et bytte, så er vi op på tre annocer for den samme maskine .

At en afspiller med flere muligheder kan placeres under flere forskellige kategorier (her kan jeg godt undre mig lidt over den måde de er opdelt på i KBS markedet) ser jeg skam heller ikke noget problem i. Men at oprette to annoncer, fordi man evt. også gerne vil bytte synes jeg nu er lidt søgt. Det kan vel ikke være det store problem at skrive i teksten til produktet at byttehandler også har interesse? Uanset hvordan man vil dømme den sag, så er det skam heller ikke noget jeg ville lade mig irriteret over

Det jeg ser som problemet er de unødvendige daglige, eller tæt på dalige genindrykninger, for at få annonce(n/rne) til at stå øverst på forreste side.

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 16 April 2006 kl. 00:12 | IP-adresse registreret  

Jeg kan godt forstå, at det kan være træls, at se de samme annoncer forrest hver gang. Man vil jo gerne se lidt nyt, når man lige kigger derind. Men igen, kan osse godt følge dem, som gerne vil have deres grej solgt....

Jeg har selv gjort det samme, altså rykket mine sager ind hver dag . Og bare lige så i ved det, så kan det altså give en "advarsel"....!!! Jeg blev bedt om at vente 2-3 dage med at gen-indrykke, med mindre der var ændringer i annoncen.

Og det synes jeg sgu sådan set er fair nok......folk skal nok finde det, som de søger efter.....

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 16 April 2006 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

Det kan godt blivet et problem, for hvis man laver en lov og regler om det, hvem skal så kontroller at de bliver overholdt ????

For det er let at lave en ny annonce med en lille ændrein i teksten, maske skulle man havde en rubrik, hvor brugers navn også var på, så at man kunne se at den var fra den samme person der havd oprette den annonce, og derved ikke behøves at åbne en annoce med samme indhold.

Kunne også ønske mig at det skulle været et krav at serie numme også skulle stå på annonce, selfølig ikke på små ting som kabler (hvor der jo ikke står serie numme på), så som Forstærker, CD/DVD-afspiller, TV m.m. og ting i samme klasse.

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 16 April 2006 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

Det med serie-numre har vist været oppe og vende før, men blev slået ned igen. Bl.a. fordi at andre jo så faktisk kan melde udstyret stjålen udfra serie-nummeret........og det er jo ikke helt optimalt...!!!

Mener det var noget i den stil.....

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

daniels
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 16 April 2006 kl. 00:28 | IP-adresse registreret  

Kan nu godt tilslutte mig at det er irriterende med de genindrykninger.

Ved ikke hvordan andre søger i køb/salg, men jeg nøjes da ikke med at kigge på side et, hvis jeg står og søger noget bestemt. Kan godt finde ud af at søge på side to og tre og...

Ellers kan man jo vælge kategori, og få sorteret højttalere fra, hvis det er forstærkere man søger.

I de fleste salg/køb jeg har lavet, har min annonce ikke stået på første side, når jeg blev kontaktet. Så jeg tror nu det har begrænset virkning at få sin annonce op på første side.

janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 16 April 2006 kl. 00:39 | IP-adresse registreret  

Hvad med af Hif4all, laver annonce så at de står i alfabetisk orden og ikke efter dato ?

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 April 2006 kl. 00:47 | IP-adresse registreret  

janwa skrev:
Hvad med af Hif4all, laver annonce så at de står i alfabetisk orden og ikke efter dato ?

Tror du så ikke at rigtig mange annoncer vil starte lissom dem på Ekstrabladets bagerste sider?

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa storbarmet, frodig, villig og lidt fræk forstærker tilbyder alt i massage af (bl.a.) højttalerenheder! etc...

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

daniels
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 16 April 2006 kl. 02:31 | IP-adresse registreret  

Tror heller ikke på ideen med at sortere på en anden måde.

En høflig opfordring må være nok.

For mangler regler og "love" kvæler den frihed de fleste vel sætter pris på vi har herinde (?)

janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 16 April 2006 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Det kunne jo hedde "a'Højtaler"  

lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 16 April 2006 kl. 13:39 | IP-adresse registreret  

dumbo skrev:

Jeg har selv gjort det samme, altså rykket mine sager ind hver dag . Og bare lige så i ved det, så kan det altså give en "advarsel"....!!! Jeg blev bedt om at vente 2-3 dage med at gen-indrykke, med mindre der var ændringer i annoncen.

Og det synes jeg sgu sådan set er fair nok......folk skal nok finde det, som de søger efter.....

Jeg synes også det er lettere irreterende, men det er da rart at se at hifi4all allerede er opmærksom på problemet.

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 April 2006 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Jep, bare sjovt at sidste gang det var oppe, mente Hifi4all ikke at det var et problem svjh.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 16 April 2006 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:
Jep, bare sjovt at sidste gang det var oppe, mente Hifi4all ikke at det var et problem svjh.

Lige en note - jeg har ikke kommenteret indlægget endnu, men det kommer nu!

Det må være op til annoncørerne alene i de private annoncer at "styrer" sig, og jeg mener fortsat ikke det er større problem end som så.

Redaktionen gør, i det omfang vi opdager det, annoncører, som ikke respektere regelsættet (spam), opmærksom på samme i form af en venlig henvendelse, hvilket ofte er rigeligt.
Her kan andre naturligvis også hjælpe - brug rapporter linket, som findes i alle annoncer!

Det er for HIFI4ALL.DK stort set umuligt at lave særlige koder som gør det umuligt ikke at genindrykke annoncer efter kort tid.

Alternativt skal der hardcore restriktion på markedet, f.eks. max antal annoncer pr. ugen eller måned, hvilket næppe er nogen god løsning.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

sunmusic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 02:27 | IP-adresse registreret  

blipblob skrev:

Slettet

Hjernedødt. Tråden er fire       år     gammel.
Der    er   kommet & amp; nbsp;  nye regler mht. genindrykninger siden    da
minmellemrumstast erkaput
Til top Vis sunmusic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sunmusic

sunmusic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 02:29 | IP-adresse registreret  

lad være at trykke på linket fra blipblop. Du anmelder automatisk annoncør til moderator.
Til top Vis sunmusic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sunmusic

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes