Forfatter |
|
Nygaard Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
Sendt: 15 April 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et surt opstød, og det beklager jeg over for alle dem der ikke er i målgruppen for dette indlæg, men -Jeg vil på det kraftigste anmode de af HiFI4ALL's brugere, der anvender muligheden for at annoncere gratis i KBS sektionen, om at vise sig fra en lidt mere moden side.
Det er simpelthen ualmindeligt irriterende, at sådan en god og nyttig funktion skal saboteres af granvoksne mænd, der ikke er i stand til at bruge den på en fornuftig og respektfuld måde. Gang på gang bliver de samme annoncer genindrykket, tilsyneladende kun for at "komme forrest i køen" Ikke at jeg føler mig trådt over tærene, men det er irriterende for de interesserede der jævnligt kigger forbi, at nogle få annoncører begår sig fuldstændig uden omtanke.
Kan det virkelig passe at kontrollering og begrænsninger er nødvendigt? -Jeg håber det ikke, så tag nu dette indlæg som en opfordring, og ikke som en provokation. __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
Til top |
|
|
strong Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 568
|
Sendt: 15 April 2006 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er der galt i at genindrykke sin annonce??? Har da benyttet mig af dette netop for at få fokus på mit produkt. Kan ikke se det store problem i det??? Hvis annoncen går igen, så spring den over... Intet sket ved det
M.v.h. Strong
|
Til top |
|
|
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
Sendt: 15 April 2006 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
strong skrev:
Hvad er der galt i at genindrykke sin annonce??? Har da benyttet mig af dette netop for at få fokus på mit produkt. Kan ikke se det store problem i det??? Hvis annoncen går igen, så spring den over... Intet sket ved det
M.v.h. Strong
|
|
|
Jeg syntes nu ligesom Predator at det er irriterende at de samme annoncer indrykket igen dag efter dag og jeg er ikke overbevist om at det virker. De tre gange jeg har solgt noget på KSB er annoncen havnet på side 10 inden der bød sig en køber.
Mit råd er: Vær tålmodig. De seriøse købere skal nok melde sig hvis dine vare er tilbudt til en fornuftig pris.
Haugaard
|
Til top |
|
|
JRGW Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1303
|
Sendt: 15 April 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desværre er der lidt af enhver er sig selv nærmest i tiden og det samme er vel tilfældet her,nej mener heller ikke det er så godt.Det kunne jo være at annoncerne bliver mindre brugte på den måde.
Jeg vil dog også sige hvis prisen bliver lavere eller man beslutter sig for evt. at tage noget i bytte,altså ændre noget væsentlig i annoncen så er det ok.Ikke bare for at komme først i køen. __________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|
Til top |
|
|
Nygaard Forum Bruger

|
Sendt: 15 April 2006 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
strong skrev:
Hvad er der galt i at genindrykke sin annonce??? Har da benyttet mig af dette netop for at få fokus på mit produkt. Kan ikke se det store problem i det??? Hvis annoncen går igen, så spring den over... Intet sket ved det |
|
|
Det er såment heller ikke fordi det er et decideret problem. Men for de brugere der er aktiv på nogenlunde daglig basis, og gerne lige kigger de nyeste indlæg i KBS sektionen igennem mindst et par gange dagligt, bliver det hurtigt et irritationsmoment at den samme bruger genindrykker præcis samme annonce en eller flere gange dagligt. De potientielle kunder der er på jagt efter noget bestemt skal nok finde ud af af bruge søgefunktionen, og derved få vist alle de mulige varer, uanset hvilken side de befinder sig på.
Jeg tror ikke på at det yder nogen som helst positiv reklame, at genindrykke for opmærksomhedens skyld i tide og utide. Tværtimod opnår man bare at irritere de faste brugere, og få husket sit navn i en negativ forbindelse. __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
Til top |
|
|
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
Sendt: 15 April 2006 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan som god,t havde de samme annonce i tre gang, som en DVD-afspiller
der kan afspille SACD/DVD-Audio kan gå som en SACD afspiller, der var
to annoncer, hvis du også ville lade gå i et bytte, så er vi op på tre
annocer for den samme maskine  .
|
Til top |
|
|
Nygaard Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2006 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
janwa skrev:
Kan som god,t havde de samme annonce i tre gang, som en DVD-afspiller der kan afspille SACD/DVD-Audio kan gå som en SACD afspiller, der var to annoncer, hvis du også ville lade gå i et bytte, så er vi op på tre annocer for den samme maskine . |
|
|
At en afspiller med flere muligheder kan placeres under flere forskellige kategorier (her kan jeg godt undre mig lidt over den måde de er opdelt på i KBS markedet) ser jeg skam heller ikke noget problem i. Men at oprette to annoncer, fordi man evt. også gerne vil bytte synes jeg nu er lidt søgt. Det kan vel ikke være det store problem at skrive i teksten til produktet at byttehandler også har interesse? Uanset hvordan man vil dømme den sag, så er det skam heller ikke noget jeg ville lade mig irriteret over 
Det jeg ser som problemet er de unødvendige daglige, eller tæt på dalige genindrykninger, for at få annonce(n/rne) til at stå øverst på forreste side. __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
Til top |
|
|
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2295
|
Sendt: 16 April 2006 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan godt forstå, at det kan være træls, at se de samme annoncer forrest hver gang. Man vil jo gerne se lidt nyt, når man lige kigger derind. Men igen, kan osse godt følge dem, som gerne vil have deres grej solgt.... 
Jeg har selv gjort det samme, altså rykket mine sager ind hver dag . Og bare lige så i ved det, så kan det altså give en "advarsel"....!!! Jeg blev bedt om at vente 2-3 dage med at gen-indrykke, med mindre der var ændringer i annoncen.
Og det synes jeg sgu sådan set er fair nok......folk skal nok finde det, som de søger efter..... 
|
Til top |
|
|
janwa Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 16 April 2006 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan godt blivet et problem, for hvis man laver en lov og regler om det, hvem skal så kontroller at de bliver overholdt ????
For det er let at lave en ny annonce med en lille ændrein i teksten,
maske skulle man havde en rubrik, hvor brugers navn også var på, så at
man kunne se at den var fra den samme person der havd oprette den
annonce, og derved ikke behøves at åbne en annoce med samme indhold.
Kunne også ønske mig at det skulle været et krav at serie numme også
skulle stå på annonce, selfølig ikke på små ting som kabler (hvor der
jo ikke står serie numme på), så som Forstærker, CD/DVD-afspiller, TV
m.m. og ting i samme klasse.
|
Til top |
|
|
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2295
|
Sendt: 16 April 2006 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det med serie-numre har vist været oppe og vende før, men blev slået ned igen. Bl.a. fordi at andre jo så faktisk kan melde udstyret stjålen udfra serie-nummeret........og det er jo ikke helt optimalt...!!!
Mener det var noget i den stil.....
|
Til top |
|
|
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
Sendt: 16 April 2006 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan nu godt tilslutte mig at det er irriterende med de genindrykninger.
Ved ikke hvordan andre søger i køb/salg, men jeg nøjes da ikke med at kigge på side et, hvis jeg står og søger noget bestemt. Kan godt finde ud af at søge på side to og tre og...
Ellers kan man jo vælge kategori, og få sorteret højttalere fra, hvis det er forstærkere man søger.
I de fleste salg/køb jeg har lavet, har min annonce ikke stået på første side, når jeg blev kontaktet. Så jeg tror nu det har begrænset virkning at få sin annonce op på første side.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
Til top |
|
|
janwa Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 16 April 2006 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med af Hif4all, laver annonce så at de står i alfabetisk orden og ikke efter dato ?
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3134
|
Sendt: 16 April 2006 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
janwa skrev:
Hvad med af Hif4all, laver annonce så at de står i alfabetisk orden og ikke efter dato ? |
|
|
Tror du så ikke at rigtig mange annoncer vil starte lissom dem på Ekstrabladets bagerste sider?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa storbarmet, frodig, villig og lidt fræk forstærker tilbyder alt i massage af (bl.a.) højttalerenheder! etc... 
Brok
__________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
Sendt: 16 April 2006 kl. 02:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror heller ikke på ideen med at sortere på en anden måde.
En høflig opfordring må være nok.
For mangler regler og "love" kvæler den frihed de fleste vel sætter pris på vi har herinde (?)
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
Til top |
|
|
janwa Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 16 April 2006 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne jo hedde "a'Højtaler"
|
Til top |
|
|
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
Sendt: 16 April 2006 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
Jeg har selv gjort det samme, altså rykket mine sager ind hver dag . Og bare lige så i ved det, så kan det altså give en "advarsel"....!!! Jeg blev bedt om at vente 2-3 dage med at gen-indrykke, med mindre der var ændringer i annoncen.
Og det synes jeg sgu sådan set er fair nok......folk skal nok finde det, som de søger efter..... 
|
|
|
Jeg synes også det er lettere irreterende, men det er da rart at se at hifi4all allerede er opmærksom på problemet.
__________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 16 April 2006 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, bare sjovt at sidste gang det var oppe, mente Hifi4all ikke at det var et problem svjh.
__________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 16 April 2006 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
Jep, bare sjovt at sidste gang det var oppe, mente Hifi4all ikke at det var et problem svjh. |
|
|
Lige en note - jeg har ikke kommenteret indlægget endnu, men det kommer nu!  Det må være op til annoncørerne alene i de private annoncer at "styrer" sig, og jeg mener fortsat ikke det er større problem end som så. Redaktionen gør, i det omfang vi opdager det, annoncører, som ikke respektere regelsættet (spam), opmærksom på samme i form af en venlig henvendelse, hvilket ofte er rigeligt. Her kan andre naturligvis også hjælpe - brug rapporter linket, som findes i alle annoncer! Det er for HIFI4ALL.DK stort set umuligt at lave særlige koder som gør det umuligt ikke at genindrykke annoncer efter kort tid. Alternativt skal der hardcore restriktion på markedet, f.eks. max antal annoncer pr. ugen eller måned, hvilket næppe er nogen god løsning.
|
Til top |
|
|
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 02:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hjernedødt. Tråden er fire år gammel.
Der er kommet & amp; nbsp; nye regler mht. genindrykninger siden da
minmellemrumstast erkaput
|
Til top |
|
|
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 02:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
lad være at trykke på linket fra blipblop. Du anmelder automatisk annoncør til moderator.
|
Til top |
|
|