Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 23:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Forslag til ny anlæg (NAD L53/CV CLSC-10) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
KrisH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 17 April 2006 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg er på udkig efter et nyt anlæg og jeg har svært ved finde noget der passer på mine krav. Det skal være stereo, da jeg ikke har plads eller lyst til surround sound. Recieveren skal have en digital indgang, helst coaxial, da jeg primært vil bruge anlægget til min HTPC.

NAD L53'eren virker som et ganske glimrende bud, dog har jeg ikke brug for den indbyggede DVD-afspiller, men det er da et plus. Jeg har før hørt Cerwin Vega CLSC-10'erne hos en kammerat, og de spiller vildt godt efter min mening. Ville gerne op i CLSC-12, da jeg hører musik med meget bass (techno/dance/pop), men kan L53'eren trækker 12'erne eller overhovedet 10'erne? Hvis ikke L53'eren kan trække enten CLSC-10 eller CLSC-12, skal jeg så have fat i en reciever med "pre out", så jeg kan tilkoble en (effekt)forstærker eller lignende?

Mit budget ligger omkring 5500-6000 kr, evt. mere.

Mvh. Kris
Til top Vis KrisH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrisH

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes