Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
Hejsa.....
Jeg står lidt i en kedelig situation, har købt en lejlighed og lavet ny tomrør installation. Problemet består af at jeg gerne vil ha en ny pioneer plasma skærm 436-XDE eller SKE. Jeg har etapleret 2stk. 20 flexrør fra anlægget (ca.4m) til udtaget hvor plasma skærmen skal hænge. Så vidt jeg kan se på nettet, findes der ikke HDMI kabler, hvor du selv kan samle stikkene. Hvad muligheder har jeg så? har kigget på 436-XDE modellen hvor tilslutnings-boksen følger med seperat. Der følger så et signal-kabel med, men der er så stadig et problem med stikket.... -eller kan det lade sig gøre at lodde et nyt på?
Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
Hej Kenneth/Jeppe
Jeg er i samme båd som jer bortset fra jeg endnu ikke har lagt rør i væggen. Jeg har målt det største stik til pio 436 og det kræver et hul på ca. 42x25 mm. Jeg har derfor bestemt for at lægge det såkaldte "røde" flexrør på 50/42 mm (kik på www.greenline.dk) og evt. trykke røret en smule fladere inden jeg sætter det ind i væggen. Planen er så at afslutte i en indmuringsdåse af en eller anden str.
Håber du er i stand til at lægge nye rør, hvis ikke så kan JEG ikke hjælpe...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum