Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 10:19   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Vurdering af NAD system (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nygaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 585
Sendt: 30 Juni 2006 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Er det en fair pris, og er der skub nok i forstærkeren til at trække et sæt Dali 104?

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=44834019



__________________
Mvh. Henrik Nygaard
Til top Vis Nygaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nygaard
 
Kiilsgaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Marts 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 297
Sendt: 30 Juni 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Jeg mener det er en helt fin pris og Dali 104 kræver ikke ret meget af forstærkeren, så jeg tror det vil være et rigtigt godt setup. Et value for money setup

__________________
Classic 6.6b
Classic 01b
AA xdp dti ps2
Dali Helicon 300
VDH CW(ht kabel)
Via Blue(signalkabel)


Mit setup
Til top Vis Kiilsgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kiilsgaard
 
MrCase
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 71
Sendt: 30 Juni 2006 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

Tjo... det er vel fair nok. CDen koster 2 slag fra ny, så man kan vel sige at du får en gratis forstærker... ish... eller..

Jeg synes det er rimeligt. Det skulle da lige være hvis CDen er 'meget' gammel. Hvad man så end ligger i det.. Ja, det er en nyere model end forstærkeren, men hvis cden er 2-3 år gammel.. så er den måske ikke super-sprød...
Til top Vis MrCase's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MrCase
 
Nygaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 585
Sendt: 30 Juni 2006 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

Kiilsgaard skrev:
Et value for money setup

Det er også lige præcis hvad der er meningen med det. Systemet er ikke til mig selv, men noget jeg er ved at sammensætte til en der gerne vil have noget fornuftigt at høre lidt blues, country, bluegrass og rock af ældre dato på. Det er lidt en udfordring af vælge efter andres præferencer, men jeg vil mene 104 er en god all-round højtaler til en attraktiv pris.

NAD har jeg (af uransagelige årsaget) aldrig ejet noget af, selv om konceptet egentligt tiltaler mig. Så det er desværre ikke noget jeg har ret meget erfaring med, og af samme grund ikke kender så meget til brugtpriserne på.



__________________
Mvh. Henrik Nygaard
Til top Vis Nygaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nygaard
 
Krog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 1580
Sendt: 30 Juni 2006 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

MrCase skrev:
Tjo... det er vel fair nok. CDen koster 2 slag fra ny, så man kan vel sige at du får en gratis forstærker... ish... eller..

Jeg synes det er rimeligt. Det skulle da lige være hvis CDen er 'meget' gammel. Hvad man så end ligger i det.. Ja, det er en nyere model end forstærkeren, men hvis cden er 2-3 år gammel.. så er den måske ikke super-sprød...

En cd på 2-3 år ikke super-sprød? Uddyb gerne hvad du helt præcist mener, for jeg forstår ikke hvorfor den så ikke skulle være super-sprød?

mvh.
Til top Vis Krog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Krog
 
MrCase
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 71
Sendt: 30 Juni 2006 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

Ja, okay... det var måske ikke den mest kniv-skarpe formulering

Det jeg gerne ville sige var at det typisk (i min erfaring) er efter ca. 2-3 år at laseren begynder at få læse-problemer (sporings-problemer). Selvfølgelig er det ikke alle afspillere, men er man uheldig synes jeg tit det er efter de der par år at problemerne begynder at melde sig
Til top Vis MrCase's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MrCase
 
Nygaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 585
Sendt: 30 Juni 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Det er heldigvis ikke relevant i dette tilfælde. Jeg har taget kontakt til sælgeren, og afspilleren er fra Januar i år - altså max. 6 mdr. gammel.

Er der nogen der ved hvad nyprisen var på 314 forstærkeren?



__________________
Mvh. Henrik Nygaard
Til top Vis Nygaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nygaard
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes