| Sendt: 04 Juli 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nope, demagnitizers var meget populære for nogle år siden
Gryphon (se forhandlerannoncerne - den hed Excorsist) , Holfi og Densen var fremme med dem herhjemme.
Har selv haft lånt Densen-skiven for mange år siden, og jeg mindes faktisk at det havde positiv effekt... spørg ikke hvorfor.... Nå nu er der bold (Tyskland-Italien) .... Godnat
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|