| Forfatter |
|
henrix Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har tænkt på at købe Boomblasteren fra JVC:
http://www.jvc.dk/product.php?id=RV-NB10W&catid=100036&a mp;sub=feature#table
Jeg er dog lidt i tvivl omkring købet, da jeg allerhelst ville have noget med indbygget harddisk eller flash ram til lagering af musik, så man på den sliper for, at skulle slæbe cd'er med til stranden og undgå at musikken "hopper" ved rystelser...
Så ved nogen af jer om man kan
1. købe en blaster med indbygget HDD eller flash ram ?
2. tilslutte et ekstern lagermedie til blasteren og læse muikken der fra ?
På forhånd tak 
|
| Til top |
|
| |
kUmSE Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrix
Du får uden tvivl den bedste bærbare lyd, men du skal være klar over at den er meget meget sulten, hva angår batterier. Så sats ikke på flere timers konstant brug på batterier!
Det er muligt at tilslutte en ekstern mp3 afspiller med HDD. Men jeg vil ikke mene du får brug for at have sådan en, da den kan spille hoppefrit fra mp3! (endda skal du også vide den er meget ryste sikker ved alm. cd afspilning!)
Jeg er virkelig glad for min, dog er den modellen ældre (RVB-99).
Mvh Thomas
|
| Til top |
|
| |
henrix Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Thomas
Takker for svarene
Dejlig at høre at man godt kan tilslutte en ekstern mp3 afspiller - men det er sq lidt nederen, at den ikke lever så længe på batterierne - har du nogen idé om præcist hvor længe man kan forvente at få lyd ud af den på batteridrift ?
|
| Til top |
|
| |
kUmSE Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 07 August 2006 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min erfaring er ca. 1.5 time ved middel volumen (12-14 stykker på skalaen) og uden for meget bas. Det er vel og mærke på Duracell batterier, så om man kan noget mere på nogle store opladelige ved jeg ikke.
Jeg har tilgengæld erhvervet mig et 12v kabel, så jeg kan tilslutte den når jeg har den med i båden. det virker 100%
Mvh Thomas
|
| Til top |
|
| |
KRIKSTAR Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 07 August 2006 kl. 02:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe Har også sådan et monstrum (RVB-99) Virkeligt fedt stykke legetøj!
Men hold da op den bruger strøm! 1,5 time passer fint ved bare nogenlunde rimelig lydstyrke. Når jeg har den med, er det for det meste i en cykeltrailer, så der også er plads til et bilbatteri mv. Den er desværre begrænset, så den ikke kan spille ved fuld styrke, når den er tilsluttet 12 volt, så jeg plejer også at have en omformer fra 12->220 volt med..., men så holder den også min 5 timer med rigeligt med knald på bas og alt hvad den kan trække - om den kan mere endnu ved jeg ikke.
Kan godt anbefale den, hvis man skal have den med til et sted med 220 volt, ellers er det lidt besværligt...
|
| Til top |
|
| |
henrix Forum Bruger

|
| Sendt: 07 August 2006 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
@kumse & @KRIKSTAR
Well, Hvis den kun kan lave larm i 1.5 time før batterierne er flade, så tror jeg nok lige jeg vil genoverveje mit købsbeslutning, da jeg egentlig havde tænkt mig, at slæbe den med på en tur til udlandet.
Jeg kan nemt forestille mig problemerne og besværet med, at skulle fare rundt og lede efter batterier til den, så det er nok ikke så smart.
|
| Til top |
|
| |
KRIKSTAR Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 07 August 2006 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 08 August 2006 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
min JVC RN-VB10 boombox-ting, holder også omkring de 1,5 - 2timer på 10stk !! Duracell D batterier.. ved rejser til udlandet, må en omformer være løsningen.. batterier er alt for dyrt i længden. den er iøvrigt glimrende til havefester o.lign.
|
| Til top |
|
| |