Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 20:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Teori og praksis mærkning af emner? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Juspur
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 29 August 2006 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Hej

Inspireret af den seneste debat vedr. sikringer (ikke et ord om kortslutninger) spekulerede jeg på, om det kunne være en ide

- hvis trådstarteren kunne/skulle markere, hvis et emne udelukkende er tilsigtet ligesindede med praktisk erfaring - eller udelukkende er tilsigtet ligesindedes filosofiske og teoretiske betragtninger omkring et emne.

- at give trådstarter mulighed for at luge ud i "ukrudt" i en tråd - eller om det udelukkende bør være en administrator-ting.

Årsagen til ovennævnte to ideer er, at jeg syntes at indlæg hyppigere "sander til" end tidligere. Og ingen er vel interesserede i ørken-vandringer?

Til top Vis Juspur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Juspur

sshd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Maj 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 August 2006 kl. 16:04 | IP-adresse registreret  

Teori og praksis hænger sammen.

Hvis praksis siger noget andet end teori, så er der noget galt med en af delene.

Sarkasme: Det kunne være mere interessant at mærke med Religion, Realitet og Salgsteknik.

Til top Vis sshd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sshd

Bass
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 29 August 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

sshd skrev:
Teori og praksis hænger sammen.

Hvis praksis siger noget andet end teori, så er der noget galt med en af delene.

Det kunne være mere interessant at mærke med Religion, Realitet og Salgsteknik.

Hvem skulle være smagsdommer her? Mennesker der har den endegyldige sandhed skal man altid tage sig iagt forConfused

Til top Vis Bass's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bass

walin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 30 August 2006 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

Juspur skrev:

- hvis trådstarteren kunne/skulle markere, hvis et emne udelukkende er tilsigtet ligesindede med praktisk erfaring - eller udelukkende er tilsigtet ligesindedes filosofiske og teoretiske betragtninger omkring et emne.

- at give trådstarter mulighed for at luge ud i "ukrudt" i en tråd - eller om det udelukkende bør være en administrator-ting.

Hvis nogen ønsker en lukket diskussion (med ligesindede) så synes jeg altså at de skal gå over til pb'er! Det er vel netop tanken at ting diskuteres i åbenhed. Derfor kan jeg heller ikke støtte at en trådstarter skal kunne være "diktator" og have mulighed for at luge ukrudt.  Det er ikke den rigtige løsning på problemet - det er blot en symtombehandling.

Problemet er jo at nogle debattører herinde synes at miste retningsfornemmelsen og starte deldiskussioner, som enten tangerer personlige fornærmelser eller simpelthen bare er ligegyldigheder.

Der skal simpelthen bare sparkes lidt (eller meget) til selvjustitsen ! - og det har vi bl.a. moderatorerne til. (Og de har været forbavsende tavse i den verserende tråd om sikringer!)

P.S. Du har helt ret Bass  (edit: med hensyn til smagsdommere !)

sshd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Maj 2006
Sendt: 30 August 2006 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

walin skrev:

P.S. Du har helt ret Bass

Det er chokerende som folk ikke kan læse mellem linjerne. Jeg har rettet mit ovenstående indlæg så (næsten) alle kan være med.

Til top Vis sshd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sshd

walin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 30 August 2006 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

sshd skrev:
walin skrev:

P.S. Du har helt ret Bass

Det er chokerende som folk ikke kan læse mellem linjerne. Jeg har rettet mit ovenstående indlæg så (næsten) alle kan være med.

Jeg FATTEDE faktisk din ironi  - også inden du hejste SARKASME flaget. Det skulle da også gerne fremgå af hvad jeg skrev i mit indlæg.

mvh

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 30 August 2006 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

Juspur skrev:

Hej

Inspireret af den seneste debat vedr. sikringer (ikke et ord om kortslutninger) spekulerede jeg på, om det kunne være en ide

Årsagen til ovennævnte to ideer er, at jeg syntes at indlæg hyppigere "sander til" end tidligere. Og ingen er vel interesserede i ørken-vandringer?

Det er meget let at målrette en tråd direkte, ved hjælp af overskriften.
Hedder trådens overskrift "erfaringer med sikringer", ja så handler tråden om netop det.
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes