Sendt: 03 September 2006 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har et lille problem med mit anlæg. når jeg spiller musik lydder det p***e godt og det samme gælder når jeg ser film. Men det svære er mit hus så elendigt bygget så alt hvad jeg høre også kan høres i resten af huset og det resultere i at mine forældre er ved at være lidt trætte af min store interesse for musik. selv om jeg ikke spiller meget højere end det mit anlæg minst kan spille så dunker det stadig over det hele.
Værelset har et kæmpre vindu i den ene ende og to vægge af gibs på 4,5 m * 2,5m og de er parelelle, så er der den sidste væg der er parelel med vinduet der består af tre indbygget skabe og vægen er på 2,5m * 2,5m, så er der trægulv i hele huset der har forbindelse mellem rummende og loftet er også af træ men der ligger gibs oven over.
Så havd kan jeg gøre for at jeg ikke mister detaljer i lydden og samtidig ikke driver de andre i huse til vandvid?
Her tænker jeg på fødder på højtalere, æggebakke skum på væggende og så vidre, hvad skal der til? __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83620&KW
|