Forfatter |
|
anders.sim Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 6
|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg har fået købt mig en bærbar. Og når jeg vil høre musik fra den skal jeg sætte et stik ind i den. Men det kunne være rart hvis jeg på en måde kunne sætte en sender ting i bærbaren og en i forstærkeren. Hvad findes der af produkter på dette område?
Mit system er: Onkyo A-RV4000 samt to Cervin Wega D-7 højtalere http://www.thecdguyz.com/covers/onkyo/arv400.gif
og bærebaren er en Fujitsu Siemens AMILO Si1520 Lydkort: Indbygget Azalia codec lydkort (7.1 SPDIF) Udang: 1x headphone out combined with 1x SPDIF derudover har den også bluetooth og WLAN.
Med venlig hilsen Anders
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
anders.sim skrev:
Hej, jeg har fået købt mig en bærbar. Og når jeg vil høre musik fra den skal jeg sætte et stik ind i den. Men det kunne være rart hvis jeg på en måde kunne sætte en sender ting i bærbaren og en i forstærkeren. Hvad findes der af produkter på dette område?
Mit system er: Onkyo A-RV4000 samt to Cervin Wega D-7 højtalere http://www.thecdguyz.com/covers/onkyo/arv400.gif
og bærebaren er en Fujitsu Siemens AMILO Si1520 Lydkort: Indbygget Azalia codec lydkort (7.1 SPDIF) Udang: 1x headphone out combined with 1x SPDIF derudover har den også bluetooth og WLAN.
Med venlig hilsen Anders
|
|
|
Prøv at søge på "sqeezebox" her på sitet*S*
Der findes en efter sigende genial løsning på dit problem ved navn sqeezebox 
|
Til top |
|
|
anders.sim Forum Bruger

|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Der findes en efter sigende genial løsning på dit problem ved navn sqeezebox  |
|
|
Ja hov, den havde jeg os fundet her på sitet. Men syntes den er lidt dyr at invistere i når det kun er til hjemme brug på værelset
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
anders.sim skrev:
rattanhuset skrev:
Der findes en efter sigende genial løsning på dit problem ved navn sqeezebox 
|
|
|
Ja hov, den havde jeg os fundet her på sitet. Men syntes den er lidt dyr at invistere i når det kun er til hjemme brug på værelset
|
|
|
Oki det kan du måske have ret i, men mange vil nok mene at det er den bedste. Men igen kommer an på hvor kræsen man er med sin musik*S* Men ellers meger jeg at Logitech har lavet et eller andet også, som vist nok er noget billigere. Prøv at se på deres hjemmeside.
|
Til top |
|
|
anders.sim Forum Bruger

|
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Oki det kan du m�ske have ret i, men mange vil nok mene at det er den bedste. Men igen kommer an p� hvor kr�sen man er med sin musik*S* Men ellers meger jeg at Logitech har lavet et eller andet ogs�, som vist nok er noget billigere. Pr�v at se p� deres hjemmeside.
|
|
|
Jo de har noget her, http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRI D=2653,CONTENTID=10855 ..Men det koster dog også 1200 kr. Det behøver ikke at kunne række vildt langt. havde tænkt mig at bruge under 1000 kr hvertfald
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

|
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
anders.sim skrev:
rattanhuset skrev:
Oki det kan du m�ske have ret i, men mange vil nok mene at det er den bedste. Men igen kommer an p� hvor kr�sen man er med sin musik*S* Men ellers meger jeg at Logitech har lavet et eller andet ogs�, som vist nok er noget billigere. Pr�v at se p� deres hjemmeside.
|
|
|
Jo de har noget her, http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRI D=2653,CONTENTID=10855 ..Men det koster dog også 1200 kr. Det behøver ikke at kunne række vildt langt. havde tænkt mig at bruge under 1000 kr hvertfald
|
|
|
Oki det tror jeg desværre du får svært ved at finde. Jeg kender i alle tilfælde ikke en løsning som kan hjælpe dig. MED MINDRE at du bare kan købe en router og smække ind i anlægget, men det ved jeg ikke noget om hvorvidt kan lade sig gøre. Kan du det, så kan du gøre det for 4-600 kr.
|
Til top |
|
|
Dyrmann Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 219
|
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
anders.sim skrev:
rattanhuset skrev:
|
|
|
|
|
|
Oki det tror jeg desværre du får svært ved at finde. Jeg kender i alle tilfælde ikke en løsning som kan hjælpe dig. MED MINDRE at du bare kan købe en router og smække ind i anlægget, men det ved jeg ikke noget om hvorvidt kan lade sig gøre. Kan du det, så kan du gøre det for 4-600 kr.
|
|
|
Er det ikke noget i den stil Apples Airport kan bruges til?
|
Til top |
|
|
anders.sim Forum Bruger

|
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dyrmann skrev:
Er det ikke noget i den stil Apples Airport kan bruges til? |
|
|
Har lige været inde på deres side og kigge. Det ser da ud som om man kan bruge den. Den koster 920 kr.
|
Til top |
|
|
Erik D Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 786
|
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
anders.sim skrev:
Dyrmann skrev:
Er det ikke noget i den stil Apples Airport kan bruges til?
|
|
|
Har lige været inde på deres side og kigge. Det ser da ud som om man kan bruge den. Den koster 920 kr.
|
|
|
Det er lige nøjagtigt det Airport er skabt til og det virker rigtigt godt, min kammerat har det.
|
Til top |
|
|
urte Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 05:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spiller du også X-box? Så har 360 et indbygget media center __________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|
Til top |
|
|