Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
Sendt: 19 November 2006 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
Hvor kan man købe musik-plakater der er større end 150 cm i lændgen og større end 100 cm i bredden. findes det overhovedet? Jeg har søgt på allposters.com men de var ikke helt store nok.
Det kunne også være fedt hvis der fandtes plakater med amp's eller speakers som motiv. (i dette et tilfælde er størrelsen lige meget)
Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
Sendt: 19 November 2006 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
allposters.com er suveræne. De har kæmpe plakater i fotografisk kvalitet, eller bedre (giclee). Men det koster kassen, pengekassen. (Prøv at se deres naturbilleder igennem.)
Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
Sendt: 19 November 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
ja de er meget flotte men jeg er kunne godt tænke mig noget sort/hvid og stilrent. Jeg kan godt lide de fleste billeder med New York og Brooklyn Bridge. De findes desværre ikke store nok.
Kender du/i ellers til et ht firma der ligger meget højt kvalitets fotos ind på deres hjemmeside? (det kunne være fed med en Stor ht eller lign. Hængende på væggen som man kan drømme om og savle over)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum