| Sendt: 26 November 2006 kl. 06:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Og tak for alle svarene, jeg er faktisk også meget intereseret i gamle nr. af de blade, jeg vil gerne finde alverdens test af NAD forstærkere, da jeg stadig er igang med at skulle lave noget hjemmeside.
Test har jo måske ikke den store værdi, men det giver måske brugeren der skal købe ældre hifi et lille vink om at den skal jeg købe eller ikke købe.
Min side vil jeg også gerne bruge til at folk kan læse sig ud af hvor kraftig den forstærker de nu køber brugt er, årgang + priser dengang, det burde jo ikke have den store betydning, men mange har utroligt svært ved at huske alder og pris på deres grej når det skal sælges, det ser du jo igen og igen på dba, læser man igen under NAD så er der en der er igen en igang med at sælge en forstærker som er 25år gammel men som sælger påstår kun skulle være 5år.
Jeg mangler også et navn til min side, ved ikke rigtigt hvad jeg skal kalde den, om det skal være noget med museum bagefter eller oldies.
Jeg så forresten en side der hedder 123hjemmeside.dk, men umiddelbart ser den ikke ud til at man kan gøre meget der, det er som om det er lagt i faste rammer.
Nå men jeg prøver at finde nogle ældre blade, jeg sætter en annonce i idag, det kan jo være det giver resultat.
__________________ NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
|