| Sendt: 06 December 2006 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor har jeg læst mange spændende tråde her på HiFi4All og på HiFi-Musik, og til det skal, I der har deltaget, have tak.
MEN, jeg synes efterhånden at alt for mange tråde ender i skænderier , end de ender i saglige snak/diskussioner om vores HOBBY HiFi. Jeg har flere gange haft hænderne på tastaturet og skrevet indlæg til tråde, men til sidst valgt at droppe mit indlæg pga. jeg ikke ønsker at hælde benzin på bålet.
Det kan udmærket være at mine indlæg ikke ville veje særligt tungt rent fagligt , men måske hjælpe undertegnede og måske andre med at få svar på de mange spørgsmål man vil have lige meget hvor mange år man har beskæftiget sig med HiFi. Jeg står ved med min signatur: ” The only true wisdom is in knowing you know nothing. – Socrates”
Jeg er på ingen måder en “haj” til HiFi, men det er en af min interresser som jeg burger meget tid og penge på, og jeg stræber efter mere viden og føler mig meget åben over for nye ideer etc. men mister mange gange modet efter at have læst tre til fire sider skrevet af de samme 2 til 3 personer, hvor det eneste indhold er ”jeg ved bedre”  .
Håber at denne tråd vil blive opfattet som et opråb om mere saglighed, og at der derved vil være plads til alle i det nye år.
Prøv at tænk hvis vi alle var enige, hvad skulle vi så med et forum??
God jul til alle, og et godt NYT!!?? år
Mvh SANmann __________________ The only true wisdom is in knowing you know nothing. - Socrates
|