| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har i længere tid forsøgt at få fjernbetjeningen til forstærkeren
(Yamaha RX-V620RDS). (Det er længe siden jeg sidste forsøge mig) til at styre min CD/DVD afspiller (Yamaha
DVD-S510). Men jeg kan simpelthen ikke få det til at spille sammen. Kan
det virkelig passe ??
Jeg har tilmed prøvet at kode fjernbetjeningen om. Eller det fordi at den kode der skal bruges ikke er standard koden måske ?
Jeg synes ikke at kunne finde koden for afspilleren nogen som helst steder!
|