| Forfatter |
|
LGrau Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 2201
|
| Sendt: 09 Januar 2004 kl. 07:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg ville høre Hifiklub medlemmer havde lyst til at skrive lidt om aktiviteterne i deres klub her. Eller evt. henvise til hjemmeside.
Der er sikkert andre end mig som overvejer at melde sig ind i en klub, så kom med nogle indlæg om jeres aktiviteter så i kan få nogle nye medlemmer(hvis i ønsker det). __________________ Mvh Lennart
Nyt DIY system under opbygning...
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 09 Januar 2004 kl. 07:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er opgivet 5 styks i linkkataloget på forsiden, og der er vist (mig bekendt) ikke mange flere end det. 
kunne godt bruge en lidt tættere på __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
LGrau Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2004 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn29 skrev:
|
Der er opgivet 5 styks i linkkataloget på forsiden, og der er vist (mig bekendt) ikke mange flere end det. 
kunne godt bruge en lidt tættere på
|
|
|
Hej Finn.
Jeg havde ikke set linket. tak for tippet.
Kan det passe at der ikke er flere klubber i danmark ?
Hvad med sønderjylland har i ikke noget at byde på ? __________________ Mvh Lennart
|
| Til top |
|
| |
OceanMan Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 516
|
| Sendt: 09 Januar 2004 kl. 08:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heyza...
Ja, kunne nu også godt bruge noget i Sønderjylland - bor her jo selv!
Kunne da godt tænke mig at opleve andres oplevelser, deres anlæg, høre lidt om deres lydfilosofi - face to face!!
|
| Til top |
|
| |
LGrau Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2004 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
OceanMan skrev:
Heyza...
Kunne da godt tænke mig at opleve andres oplevelser, deres anlæg, høre lidt om deres lydfilosofi - face to face!! |
|
|
Ja der sker ikke så meget inden for Hifi nede sydpå (jeg kommer selv dernede fra).
Der er heller ikke så mange butikker med interessant udstyr, man vel næsten til Hamborg får at finde nærmeste forhandler med spændende udstyr, hvis vi ser bort fra Danmarks Hifi-klub. Så det ville være rart med en klub så man kunne udveksle erfaringer. __________________ Mvh Lennart
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 09 Januar 2004 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
LGrau skrev:
OceanMan skrev:
Heyza...
Kunne da godt tænke mig at opleve andres oplevelser, deres anlæg, høre lidt om deres lydfilosofi - face to face!! |
|
|
Ja der sker ikke så meget inden for Hifi nede sydpå (jeg kommer selv dernede fra).
Der er heller ikke så mange butikker med interessant udstyr, man vel næsten til Hamborg får at finde nærmeste forhandler med spændende udstyr, hvis vi ser bort fra Danmarks Hifi-klub. Så det ville være rart med en klub så man kunne udveksle erfaringer.
|
|
|
Jammen mit råd er da at blot starte en klub og du vil overraskes over hvor mange der gerne vil møde op. Vi er faktisk mange HIFI nødder i dk. Spørg Lasse P fra Århus Musik og Hifi klub han kan sikkert sende nogle ting som kan hjælpe jer med at stable en klub på benene for det er ikke meget arbejde der skal gøres, højest en kasser og nogle folk der ringer rund for at arrengere møder med diverse HIFI folk. I kan jo også blot mødes lidt uforpligtende ?
Man knytter faktisk mange gode venskaber inden for hifi jeg har fået nogel stykker jeg besøger jævntligt sam der næste hver uge er folk hjemme ved mig. Der er sku hyggeligt og den eneste måde man kan komme til at høre helt nye plader på.
|
| Til top |
|
| |
LGrau Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2004 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
LGrau skrev:
OceanMan skrev:
Heyza...
|
|
Der er heller ikke så mange butikker med interessant udstyr, man vel næsten til Hamborg får at finde nærmeste forhandler med spændende udstyr, hvis vi ser bort fra Danmarks Hifi-klub. Så det ville være rart med en klub så man kunne udveksle erfaringer.
|
|
|
Jammen mit råd er da at blot starte en klub og du vil overraskes over hvor mange der gerne vil møde op. Vi er faktisk mange HIFI nødder i dk. Spørg Lasse P fra Århus Musik og Hifi klub han kan sikkert sende nogle ting som kan hjælpe jer med at stable en klub på benene for det er ikke meget arbejde der skal gøres, højest en kasser og nogle folk der ringer rund for at arrengere møder med diverse HIFI folk. I kan jo også blot mødes lidt uforpligtende ?
Man knytter faktisk mange gode venskaber inden for hifi jeg har fået nogel stykker jeg besøger jævntligt sam der næste hver uge er folk hjemme ved mig. Der er sku hyggeligt og den eneste måde man kan komme til at høre helt nye plader på.
|
|
|
God ide. jeg tror heller ikke det er så svært at få startet noget op..
Jeg kan se at det i mit indlæg lyder som om jeg bor nede i sønderjylland. Jeg bor i nordjylland men er opvokset i sønderjylland. Så jeg kan nok ikke være så meget med til at starte noget op dernede... Men jeg kommer ofte forbi og får nye forsyninger over grænsen. så hvis der var nogle uformelle møder i nærheden er det ikke utænkeligt at jeg ville se forbi . __________________ Mvh Lennart
|
| Til top |
|
| |
flindt Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Så er www.odensehifiogmusikklub.dk opdateret med arr.
Jeg glæder mig til supertræf i Viborg. Var der ikke noget med at hifi4all var i gang med at arrangere hifi træf. Blev det nogensinde til noget ??
Mvh Søren
|
| Til top |
|
| |
flindt Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 29 Januar 2004 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|