Med risiko for at denne tråd ligger forkert placeret, prøver jeg lige alligevel. Ellers må de højere magter jo flytte den.
Jeg rodede lidt rundt ude i skuret, jeg fortalte konen, at der trængte til en oprydning. (og derved slap jeg for lidt weekend rengøring
)
I rodet, fandt jeg en gammel Nikko reciever, fundet på den lokale genbrugsplads, lige ved siden af metalaffald. Min medfødte samlermani, gjorde at den røg op på traileren.(Man kan da ikke bare smide guld ud?)
Da jeg købte mine Densen forstærkere, fulgte der 4 System Audio højttalere med, som endte i skuret, da lyden ikke ligefrem er min kop te. Men hvorfor ikke lave et "skurhifi system" med dem?
Jeg har naturligvis tænkt meget over valget af kabler. I skuret havde jeg både fladt og rundt lysnetledning. Valget blev ikke lettere af at der også var mulighed for enten hvidt, sort eller grå farve på slangerne. Blev dog til sidst enig med mig selv om, at rundt gråt ledning stod bedst til skurets rustikke udseende, og i bedste Feng Shui (staves det sådan?) blev antennen til recieveren udført i samme grå ledning.

Fantastisk reciever, med autentisk genbrugsskidt på fronten. Har læst noget om, at man ikke må vaske for meget på antikviteter, så fjerner man patinaen.

Nærbillede af lamperne, fra før alt blev digitalt.

Mine små fine højttalere. Bemærk den næsten skjulte montering af den runde grå ledning.
Det er noget System Audio, men har glemt modelnavnet.

Og et oversigtsbillede fra "sweet spot" Det var ikke helt løgn, at skuret trænger til lidt oprydning.
NÅ DRENGE OG PIGER.
Hvad gemmer I ude i skuret når I gemmer jer fra konen eller manden ??
Tør nogle af de "lydofile" vise hvad de har?