| Forfatter |
|
Prima Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Jeg har i fredags solgt et par BRUGTE Scan Speak 9300 til en gut i Nordjylland. Nu kan jeg så se, at en fra Nordjylland har et par NYE til salg. http://www.hifi4all.dk/ksb/annonce.asp?id=51261 , men vedkommende har ikke kvittering på dem. Hmmm...
Nu har jeg ikke noget imod at man videresælger varer, men at man ikke holder sig til sandheden har jeg noget imod. Desværre er det jo lavet sådan på KSB at man ikke kan se brugernavnet på modparten i en handel, så om det er samme person der er tale om er svært at sige, men det virker ret påfaldende, da 9300'erne ikke er dem der oftes er til salg og da slet ikke som nye.
Hvis du vælger at købe dem, så vær opmærksom på 2 ting. Enhederne jeg solgte havde loddet ledninger på terminaler og blev sendt i original emballage til et sæt 9500'ere ikke 9300'ere. PM mig for vedkommendes adresse, hvis nødvendigt. __________________ mvh Jesper
|
| Til top |
|
| |
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
sh*t jeg er god til og blive hængt ud på det her forum for svindel, det er ca. 3-4 gang
Det er mig du solgte et par skan speak 9300, dog er det ikke mig der gemmer mig under bukovski navnet, og de er ikke til salg, de er faktisk slet ikke modtaget i nu... __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
| Til top |
|
| |
Donalson Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (cvo2004)
Bruger siden: 15 Maj 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
slettet af administrator
|
| Til top |
|
| |
Prima Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ej, det er ikke rigtig! Sorry Per. 
Men godt nok, så fik vi den på plads.
Jeg ville selvfølgelig ikke hænge nogen ud, men det så lidt mistænkeligt ud. Beklager både over for Per og bukovski/Groove. __________________ mvh Jesper
|
| Til top |
|
| |
Prima Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Donalson skrev:
|
Inden du hænger nogen ud, så tryk på den lille figur til højre for annoncør navnet, og så vil du kunne se, hvem der gemmer sig bag annoncen.
Hilsen Donalson
|
|
|
Jo, det har jeg skam gjort, men der kan man jo ikke se ret meget, og jeg kendte ikke Pers brugernavn før nu, hvor han har postet her. Er det ikke et problem at man er total annonym i KSB? __________________ mvh Jesper
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prima skrev:
Donalson skrev:
|
Inden du hænger nogen ud, så tryk på den lille figur til højre for annoncør navnet, og så vil du kunne se, hvem der gemmer sig bag annoncen.
Hilsen Donalson
|
|
|
Jo, det har jeg skam gjort, men der kan man jo ikke se ret meget, og jeg kendte ikke Pers brugernavn før nu, hvor han har postet her. Er det ikke et problem at man er total annonym i KSB? |
|
|
Det er vel op til den enkelte, om han vil handle, og om han tror på sælgers ærlighed. Jeg kender en masse ikke-anonyme mennesker, der er nogle slyngler, så om man er anonym eller ikke, gør vel ikke den ene til en fusentast? DBA er også anonym, indtil man betaler for at se tlf. Kendte fidusmagere vil desuden bare operere under en anden profil. Så køber må bare være vågen, under enhver handel. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Donalson skrev:
|
Hilsen Donalson |
|
|
nu kan man jo ikke se hvem der er bag ved profilen..., det viser sig faktisk at visse personer gang på gang opretter nye profiler
|
| Til top |
|
| |
Donalson Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (cvo2004)
Bruger siden: 15 Maj 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
slettet af administrator
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Donalson skrev:
| Hvis disse personer ikke er "svindlere" i bogstavelig forstand, er det vil ikke relevant i denne sammenhæng, eller hvad?. |
|
|
jo, da det jo netop gør det muligt at sælge og køber er samme person blot med to profiler. IKKE at det virker til at være tilfældet her!!!
Godt gammelt ord sporg; “Den der svindler, sover ikke”
|
| Til top |
|
| |
Splinten Udelukket fra forum

dobbeltprofil!
Bruger siden: 13 Juli 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
slettet af administrator
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Acorn Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er vist tydeligt, at "Splinten" nok ikke er så ny endda.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Donalsons (som i øvrigt er stavet forkert) og Splintens konti er suspenderet, som følge af mistanke om dobbeltprofil.
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg tilbød faktisk Per N mit NYE sæt diskanter, men han skrev at han allerede havde handlet, men ikke modtaget....sobert af ham, tvilver på han er en svindler 
Vi kan nok tilføje en ny linie til Kyhns ordsprog:
...og den der føler sig svindlet, sover heller ikke  __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu hvor det viser sig at der ikke er tale om et par svindlere, så synes jeg vi skal lukke tråden her.
|
| Til top |
|
| |