| Forfatter |
|
fantic Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 15 September 2007 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige set at HIFI freaks har en Konkurrence med præmier for 50.000,- 
Hvorfor kan jeg ikke finde et link til det her inde, det skal vi da også have chancen for at få fingerene i.
Jeg ved naturligvis ikke om den info ikke er kommet til hifi 4 all men så vil jeg da lige ligge et link op så i andre også kan få glæde af den mulighed.
http://www.hififreaks.dk/index.konkurrence.asp
See ya all
|
| Til top |
|
| |
Storbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 15 September 2007 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
man fristes næsten til at tror det er reklame indlæg.  1 enkelt tråd
|
| Til top |
|
| |
fantic Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 15 September 2007 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ja det kan jeg nu godt forstå du skriver, fordi det er mit første indlæg.
Men jeg har været på siden 2004 købt og solgt en masse, læst anmeldelser samt haft god brug af de links og muligheder der normalt er på siden.
Jeg skriver normalt ikke indlæg eller svare på andre, da det du lige har gjort er den slags jeg ikke har lyst til at være en del af. (Læs jante lovs Dansker!!!!!)
Det ville da være lækkert hvis der nogen der satte pris på den chance jeg syntes det er.
Men jeg var faldet over denne side i et forsøg på finde et sted at komme til at høre et par Focal højtaler.
Så tænker jeg jo bare hvorfor står der ikke noget om det her på siden????
Nu er jeg altså bare en mekaniker med hang til fed musik.
|
| Til top |
|
| |
evox Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 399
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jante lovs Dansker....... ... fedt udtryk.
mvh Evox
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
fantic skrev:
|
Hej
Ja det kan jeg nu godt forstå du skriver, fordi det er mit første indlæg.
Men jeg har været på siden 2004 købt og solgt en masse, læst anmeldelser samt haft god brug af de links og muligheder der normalt er på siden.
Jeg skriver normalt ikke indlæg eller svare på andre, da det du lige har gjort er den slags jeg ikke har lyst til at være en del af. (Læs jante lovs Dansker!!!!!)
Det ville da være lækkert hvis der nogen der satte pris på den chance jeg syntes det er.
Men jeg var faldet over denne side i et forsøg på finde et sted at komme til at høre et par Focal højtaler.
Så tænker jeg jo bare hvorfor står der ikke noget om det her på siden????
Nu er jeg altså bare en mekaniker med hang til fed musik.
|
|
|
Hvis du ser nærmere efter så vil du opdage at Thomas Sillesen, alias Mr.Densen, alias ordførende høvding på det konkurrerende forum HiFi&Musik er en del af det firma du henviser til.
|
| Til top |
|
| |
M.Guldager Branchemedlem

Bruger siden: 24 August 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
|
Hvis du ser nærmere efter så vil du opdage at Thomas Sillesen, alias Mr.Densen, alias ordførende høvding på det konkurrerende forum HiFi&Musik er en del af det firma du henviser til.
|
|
|
Jeg sendte pressemeddelsen om konkurrencen til hifi4all, men hifi4all har valgt ikke at bringe den, da de ikke føler det har essens af nyhedsmateriale der skal publiceres på hifi4all, og det respektere vi selvfølgelig.
Så der er altså IKKE tale om at Thomas Sillesen ikke har informeret hifi4all, selv om du hentyder det. __________________ Venlig hilsen
Michael Guldager
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
M.Guldager skrev:
bjørn skrev:
|
|
|
|
Jeg sendte pressemeddelsen om konkurrencen til hifi4all, men hifi4all har valgt ikke at bringe den, da de ikke føler det har essens af nyhedsmateriale der skal publiceres på hifi4all, og det respektere vi selvfølgelig.
Så der er altså IKKE tale om at Thomas Sillesen ikke har informeret hifi4all, selv om du hentyder det.
|
|
|
Det hentyder jeg så afgjort ikke til, Hr. Sillesen ville sikkert være stærkt fornøjet ved udsigten til gratis reklame hos konkurrenten, og det vil konkurrenten af indlysende årsager ikke levere.
|
| Til top |
|
| |
M.Guldager Branchemedlem

|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
| Det hentyder jeg så afgjort ikke til, Hr. Sillesen ville sikkert være stærkt fornøjet ved udsigten til gratis reklame hos konkurrenten, og det vil konkurrenten af indlysende årsager ikke levere. |
|
|
Der tager du så fejl, hifi4all har bragt flere af vores pressemeddelser, og at de vælger ikke at bringe den om konkurrencen er jo ikke det samme som at de boycutter os.
__________________ Venlig hilsen
Michael Guldager
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
| alias ordførende høvding på det konkurrerende forum HiFi&Musik |
|
|
Uagtet hvor mange gange dette nærmest manisk bliver fremturet, har det intet på sig.
Thomas Sillesen har intet med www.hifi-musik.dk at gøre, hverken redaktionelt eller på anden måde. Hifi-musik.dk finansieres af DHES, hvor Sillesen rigtignok har anparter. Det gør ham dog på ingen måde involveret i hifi-musik.dk, lige så lidt som jeg er involveret i driften af Lego eller taler på deres vegne, fordi jeg har aktier heri.
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
fantic skrev:
|
Jeg har lige set at HIFI freaks har en Konkurrence med præmier for 50.000,- 
Hvorfor kan jeg ikke finde et link til det her inde, det skal vi da også have chancen for at få fingerene i.
Jeg ved naturligvis ikke om den info ikke er kommet til hifi 4 all men så vil jeg da lige ligge et link op så i andre også kan få glæde af den mulighed.
http://www.hififreaks.dk/index.konkurrence.asp
See ya all |
|
|
ja, fed konkurrence, men jeg er sikker på at jeg vinder, så I andre har ikke en chance
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm - det må ikke være demoer, de må ikke være på tilbud, det er da ret svært af finde noget billigere til faste priser
|
| Til top |
|
| |
M.Guldager Branchemedlem

|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Korrekt, men dem der har fulgt med på hifi-musik kan nok se at Thomas ikke har blandet sig. Zerocool må også vide det, for han er trods alt redaktør på siden Kritikken gik også på at hifi4all ikke bragte vores pressemeddelser, og det gør de altså, vi har da haft flere for hififreaks.dk herinde allerede. __________________ Venlig hilsen
Michael Guldager
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
hmm - det må ikke være demoer, de må ikke være på tilbud, det er da ret svært af finde noget billigere til faste priser  |
|
|
Det er vel også dét der er hele pointen med konkurrencen... __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
Guldkysten skrev:
hmm - det må ikke være demoer, de må ikke være på tilbud, det er da ret svært af finde noget billigere til faste priser  |
|
|
Det er vel også dét der er hele pointen med konkurrencen... |
|
|
Ja det er jeg klar over, men hvis nu man kunne finde det billigere, så var det da dumt ikke at prøve at finde det, ikke også  der er jo 49 lodder ekstra så
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
M.Guldager skrev:
|
Korrekt, men dem der har fulgt med på hifi-musik kan nok se at Thomas ikke har blandet sig. Zerocool må også vide det, for han er trods alt redaktør på siden Kritikken gik også på at hifi4all ikke bragte vores pressemeddelser, og det gør de altså, vi har da haft flere for hififreaks.dk herinde allerede.
|
|
|
enig, men netop fordi ZC er med på team H&S, ser det forkert ud når han påstår at Sillesen ikke kunne have indflydelse på sitet. Det svarer jo til at du siger at han heller ikke har nogen indflydelse på dit arbejde  vi er alle dikteret i størrere eller mindre grad af dem der betaler os ussel mammon. Det er sådan hele den vestlige verden er opbygget, så det gælder nok også i Esbjerg. Nok om det... og hit med præmien
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm endnu en tråd med konspirationsteorier
|
| Til top |
|
| |
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
zerocool skrev:
bjørn skrev:
| alias ordførende høvding på det konkurrerende forum HiFi&Musik |
|
|
Uagtet hvor mange gange dette nærmest manisk bliver fremturet, har det intet på sig.
Thomas Sillesen har intet med www.hifi-musik.dk at gøre, hverken redaktionelt eller på anden måde. Hifi-musik.dk finansieres af DHES, hvor Sillesen rigtignok har anparter. Det gør ham dog på ingen måde involveret i hifi-musik.dk, lige så lidt som jeg er involveret i driften af Lego eller taler på deres vegne, fordi jeg har aktier heri.
|
|
|
Sikke en røverhistorie 
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen har vel kun aparter i Densen og eller ikke noget at gørre med verken Densen eller hifi-musik som sådan, er det ikke rigtig ?
Det ville værre god ide, at vi fik at vide hvordan at Thomas Sillesen, er bladet ind i div ?
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Thomas Sillesen har vel kun aparter i Densen og eller ikke noget at gørre med verken Densen eller hifi-musik som sådan, er det ikke rigtig ?
Det ville værre god ide, at vi fik at vide hvordan at Thomas Sillesen, er bladet ind i div ? |
|
|
hvorfor, er det ikke ret ligegyldigt ?
|
| Til top |
|
| |