Jeg er utrolig meget i tvivl om det kan betale sig for mig at koebe en Denon DVD-A11 multiafspiller, da jeg alligevel skal have en Dell Inspiron 8600 baerbar computer, og har derfor disse spoergsmaal for ar goere mig mere sikker i min sag:
Vil man kunne faa ligesaa god lyd ud af den baerbare hvis man koebte et eksternt lydkort til den (f.eks M-Audio Transit), som hvis man koebte multiafspilleren...
Ville jeg f.eks. kunne tilslutte et M-audio transit til USB porten i min baerbar, tilslutte lydkortet til min Denon 3802 Surround receiver som har mine B&W HT's tilsluttet i en 7.1 opstilling, og saa faa saa god lyd ved afspilning af original cd'er og DVD'er, som jeg ville have hvis jeg tilsluttede Denons DVD-A11 multiafspiller?
Hvis der ikke er samme kvalitet, hvorfor? og hvor stor en forskel ville der forekomme?
Det var saa lydsiden ... saa til billedsiden:
Naar man nu har anlaegget og PC'en med DVD'afspiller, kan man sku lige saa godt koebe en projektor til og lave HTPC... men spoergsmaalet er saa:
Ville min baerbar loesning give lige saa god billede som hvis jeg havde brugt Denons DVD-A11 multiafspiller? Det er selvfoelgelig forudsat af jeg bruger alt den rigtige software i den baerbare... Grafikkortet i computeren er en 128MB ATI® MobilityERadeonE9600 PRO TURBO, og der er 512 mb 333mhz ram til raadighed.
Hvis der ikke er samme kvalitet, hvorfor? og hvor stor en forskel ville der forekomme?
Jeg ser meget frem til nogle gode beskrivende svar... hvor jeg nu ville vaere allermest interesseret i at computeren er lige saa god som multiafspilleren, da jeg alligevel skal ud og invistere i computeren, men helst ikke vil gaa paa kompromis med kvaliteten af lyd og billede, daa mit anlaeg er ved at staa mig i ret mange penge, og det derfor ville vaere en skam at oedelaegge den gode kvalitet...
Paa forhaand tak ... ham den groenne ...