Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 01:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Kvinderne bestemmer? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
E.T./Alf
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

Der er desværre nok noget om snakken!

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article350456.ece

KimHRasmussen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 20:36 | IP-adresse registreret  

Engang imellem må man også undre sig over producenternes unødvendigt grimme design.
Så svært kan det da heller ikke være at lave noget pænt.

Men jeg vil næsten gætte på, at i de tilfælde hvor kvinderne bestemmer, er manden i forholdet nok heller ikke specielt teknisk interesseret.
Til top Vis KimHRasmussen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KimHRasmussen Besøg KimHRasmussen's Websted

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

E.T./Alf skrev:

I så fald synes jeg min kone har god smag

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

E.T./Alf
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004
Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:
[QUOTE=E.T./Alf]

I så fald synes jeg min kone har god smag

Hvis det er anlægget du taler om, ja du godeste hun har rigtig god smag ;-)

Jalo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2007
Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

Min kæreste vil ikke have større højtalere, og dem jeg har B&W DM601 S3, vil hun have gemt væk i et møbel . Når det nu er sagt, så får jeg lov at købe alle de gadgets som jeg vil. Så længe at det er min penge, så må jeg også bestemme mener hun.

Jeg har for nyligt købt et Panasonic TH42PX70E som er et 42" plasma tv... Der måtte frøknen lige sluge nogle kameler. Dog er hun meget fornøjet med mit Sonos system og Guitar hero II til Xbox 360... Lidt godt får hun da ud af de penge jeg ligger i ny teknologi.

/Jalo

Til top Vis Jalo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jalo

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

Ja danske mænd er nogle vat.....

J

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

Her er det mig der bestemmer(ihvertfald mht anlægget)

MVH WRONG

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

Kvinder bestemmer vel ikke mere end de kan "købes" med en designer taske eller sko

Har jeg problemer med tøsen, så lokker jeg bare med en taske og så får jeg for det meste min vilje  Man skal bare huske at det man fedter med, skal matche det man selv vil have.

Altså vist det er et par store klodser som B&W 802D, ja så er det sku nok også en Mulberry taske eller ligende

Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre

pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 23 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

Min kone bestemmer ingenting.

Ud over at jeg skulle se at få bygget et hifirum til alt mit ragelse, altså!

Så det har jeg gjort. Nu bestemmer jeg igen!

Peter Q

www.vintagehifi.dk
Til top Vis pqrannes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pqrannes

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

Tråden er flyttet til emnet "Andet".

Emnet "Artikler" omfatter kun artikler om hifi skrevet af brugerne selv. 

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 10:26 | IP-adresse registreret  

Min (nygifte! ) hustru og jeg har netop købt hus på landet til overtagelse til foråret - her er vi allerede ved at aftale hvilke "domæner" vi hver især skal have vetoret over.

Hun er hestepige, så alt udendørs får hun 100% lov at bestemme, til gengæld får jeg total magt over 1. salen som pt. er uudnyttet, men som har gode muligheder for en hjemmebiograf på 30-40 kvm..! Så er alle glade og jeg slipper for at skulle love hende gucci sko og tasker for at "liste" et stort ondt anlæg og projektor/lærred ind i dagligstuen...

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

Hestepiger er generelt lidt large mht. Hi-Fi fordi de selv skal have plads til en masse grej, fodertrug, indhegning, stald, krikken selv og måske en lille John Deer med frontlæsser osv.  

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

Kvinder bestemmer det de får lov til at bestemme, man skal bare få det til at se ud som om de også har noget at skulle have sagt og så kan man købe næsten hvad som helst.

Eventuelt kan man bestikke dem med en eller anden ting de gerne vil have, mine kæreste vil godt have tasker eller sko så det får hun. Fin handel synes jeg, hun får sko eller taske til maks 1k eller 2 k hvis det er en dyrere taske og jeg køber hifi grej for 10k+.  Men nu er det så også mine egne penge jeg bruger på det og så er det lidt nemmere, kan lige forestille mig hvor svært det må være for dem der har 100% fællesøkonomi at få lov til de helt store hifi indkøb.  

Har indtil videre fået lov til at købe alt det jeg har haft lyst til og nu er hun også med på at jeg køber 2 stk subs portede subs med en 15" enhed i hver selvom de er pænt store og WAF ikke ligefrem er høj. Mener hun nævnte noget om en taske, så må jeg så overveje om det er det værd.

Synes ærligt talt at mange mænd burde tage sig sammen og holde op med at være så store skvat at de lader damen bestemme over deres hifi indkøb.

TAG JER SAMMEN!

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 19:04 | IP-adresse registreret  

Bassøe skrev:

Kvinder bestemmer det de får lov til at bestemme, man skal bare få det til at se ud som om de også har noget at skulle have sagt og så kan man købe næsten hvad som helst.

Eventuelt kan man bestikke dem med en eller anden ting de gerne vil have, mine kæreste vil godt have tasker eller sko så det får hun. Fin handel synes jeg, hun får sko eller taske til maks 1k eller 2 k hvis det er en dyrere taske og jeg køber hifi grej for 10k+.  Men nu er det så også mine egne penge jeg bruger på det og så er det lidt nemmere, kan lige forestille mig hvor svært det må være for dem der har 100% fællesøkonomi at få lov til de helt store hifi indkøb.  

Har indtil videre fået lov til at købe alt det jeg har haft lyst til og nu er hun også med på at jeg køber 2 stk subs portede subs med en 15" enhed i hver selvom de er pænt store og WAF ikke ligefrem er høj. Mener hun nævnte noget om en taske, så må jeg så overveje om det er det værd.

Synes ærligt talt at mange mænd burde tage sig sammen og holde op med at være så store skvat at de lader damen bestemme over deres hifi indkøb.

TAG JER SAMMEN!

Det eneste der mangler er navnet på den "biks" hvor du har købt "damen"

Til gengæld er det tydeligt at der er meget langt fra rigets yderender til de mere urbane dele af hovedstaden, og det er ikke i kilometermålestok jeg mener

Jeg græmmes

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 19:10 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:
Bassøe skrev:

TAG JER SAMMEN!

Det eneste der mangler er navnet på den "biks" hvor du har købt "damen"

Til gengæld er det tydeligt at der er meget langt fra rigets yderender til de mere urbane dele af hovedstaden, og det er ikke i kilometermålestok jeg mener

Jeg græmmes

Desværre, der er kun den ene som jeg har og hun er min.

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

Angel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005
Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

Ja, det er ikke til at regne med de kvinder og jeg er single, men alligevel gik jeg ud og købe noget Thule og B&W XT4 højttalere, så den pige jeg finder sammen med har bare at acceptere det anlæg til at stå i stuen, når jeg har punget så meget ud. Men alle de piger, som har været forbi lejligheden har også syntes, at det var nogle rigtig flotte højttaler og selv Thule's for- og effektforstærkeren, synes de var smukke.. så jeg er forhåbentlig dækket godt ind

Red King
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:

Her er det mig der bestemmer(ihvertfald mht anlægget)

MVH WRONG

DET SAMME HER, OG SÅDAN VIL DET ALTID VÆRE!

Nej helt særiøst jeg har ikke brugt hele min barndom på at blive voksen, og slippe for at min mor'aaaaa sagde skru ned!

For så i dag at høre det samme, bare fra en anden kvinde!

Til top Vis Red King's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Red King

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

Her-hjemme ved os når vi taler om hobby, så er der ikke nogen som bestemmer noget som helst. OG hvorfor skulle vi dog det?   

Jeg blander mig ikke i hvilket beløb hun bruger på sin hobby og hun blander sig ikke i hvad jeg bruger på min hobby eller hvordan det ser ud osv. Vi vil gerne søge råd og vejledning hos hinandan vedrørende vores hobby, men ingen af os bestemmer over den andens hobby. (Et ret sundt forhold vil jeg sige). Det manglede bare at den ene eller den anden køn skulle bestemme over den ene eller den anden køns hobby. Man har vel hobby fordi man vil bruge sin fritid på det man synes er spænderne, interessant, fascinerende og værdifuld. At blande sig i den andens hobby eller bestemme over den finder jeg for at være ret udemokratisk og upassende.

Nu ved jeg ikke hvad artiklen fra Ekstrabladet bygger sin konklusioner på, men jeg vil godt bruge min ytringsfrihed til at udtrykke følgende (Og ytringsfriheden bør vi jo nok passe rigtig godt på har nogen politikere åbenbart fundet ud af Nu, ja og de opfinder snart den dybe tallerken også):

Den danske konge rige har et alvorligt problem, hvis de danske kvinder har så meget trang til at bestemme derhjemme. (terapeuter, psykologer, skilsmisses advokater, ejendomsselskaberne osv. vil sikkert gnide i hænderne, når/hvis de læser artiklen).

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Bassøe skrev:

Kvinder bestemmer det de får lov til at bestemme,

TAG JER SAMMEN!

Sådan, det er sku en der har bukserne på der hjemme

Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre

Steffeng
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Må nok også tilstå at jeg har svært ved at forstå hvorfor alt Hifi skal være så pokkers grimt...

-et af de punkter hvor hifi trods alt har forbedret sig er væghøjtalere, og hvis man nu var lidt smart, så må der da være et marked for highend væghøjtalere og et flot møbel med to indbyggede 10" subwoofere, og et ventileret rum til en cd-afspiller, som skulle lukke automatisk, og stadig gøre det let at skifte afspilleren ud... -diskrete løsninger med god lyd er jo i teorien hamrende enkel når problemet med væghøjtalere er løst, så kan ikke forstå at man er nødt til at bygge det selv, hvis man vil have noget der ikke syner af noget.

Til top Vis Steffeng's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steffeng

Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes