| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine forældre vil til at sælge ud, og i den forbindelse har jeg brug for jeres hjælp. Har jeg lagt denne vurderingstråd i et forkert emne må i gerne sige til - jeg var rimelig meget i tvivl. Jeg er ikke helt sikker på hvor mange herinde der ved så meget om sjældne CD'er samt LP'er.. men hvis i har nogle andre forslag til hvor jeg kan få dem vurderet(bare sådan nogenlunde), samt hvor de kan sælges for en anstændig pris må i endelig sige til. Der er flere end de nedenstående - men det er disse jeg kunne forestille mig er penge værd. Først er der en Dire Straits "Brothers in Arms" special edition. Denne er ifølge min far vist enorm sjælden, og indeholder en lang version af 'Brothers in arms' der ikke kan findes andre steder.   Dernæst er der en Philips "The sound of compact disc" der ifølge min far indeholder et uudgivet nummer af mark knopfler, eller en anden version af et af hans numre.    Desuden har de en masse LP'er(hvoraf mange af de sjældne vist er test LP'er fra bla. Bose, B&W, Ortofon, Philips osv.. Den eneste jeg har kunne finde på nettet var en af Ortofon LP'erne, der stod til 100$ på eBay. Denne har vi enddag flere af, og også andre lignende Ortofon(men jeg har kun kunne finde Direct Cut på nettet) Billeder her:        Desuden har de også et par Lee Ritenour LP'er(japanske), som min far også mener er penge værd:  Jeg håber virkelig meget i kan hjælpe mig med at vurdere dette, og evt. fortælle mig hvor det kan sættes til salg henne. Desuden - kender i andre forums hvor man har mere fokus på CD/LP - især de sjældne? Jeg gør selv mest i DVD'er, så jeg blev diregeret herover til hifi4all fra danskhjemmebioforum.dk.
|