| Forfatter |
|
hifiigen Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1033
|
| Sendt: 29 December 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alle ønskes et Godt Nytår her på sitet.
På denne en af årets sidste dage skal dette ikke lyde som et surt opstød eller brok. Jeg er 100% klar over, at hvis man ikke kan lide hvad der sker, har man 2 muligheder:
1. enten at være med til at gøre det bedre 2. blive væk
De seneste måneder har jeg af vane dagligt kigget på sitet her, men oplevet færre og færre indlæg der har med min kærne-hifi-interesse at gøre. Og indlæg der har min interesse, men desværre mangler indlæg fra "de gamle debattører". Oftere og oftere er der ikke noget for mig. Man kan sige, at kigget kun tager 15-30 sekunder, men alligevel med skuffelse.
Jeg savner disse kloge og påståelige personer, som enten ikke længere har lov at være her, ikke gider mere, eller som sjældent laver indlæg eller kommentarer, årsag for mig ukendt. Ingen nævnt - ingen glemt, men jeg håber på at mange, og især ovennævnte, ved hvem jeg tænker på. Jeg savner en 10-15 stykker.
Mit Nytårsønske er derfor, at 2008 bringer dem tilbage igen, så jeg ikke oplever yderligere færre og færre interessante kig på sitet. Og holder mine tanker væk fra helt at opgive at kigge med/bidrage med indlæg.
Godt Nytår til alle. 
__________________ Er blevet ret passiv læser.
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 29 December 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej hifiigen.
Selv godt nytår.
Jeg kan sagtens følge dig. der er ikke meget hifi over det længere. "kun" HTPC, squeezebox(eller hvad det nu hedder) og hvilket fladskærmstv man skal vælge hvis man ikke har penge til at købe et ordentligt . Altsammen utrolig kedelige og ærgelige emner men jeg er desværre ræd for at det også er et tegn på hvilken vej tendenserne kører, desværre.
Men trods alt, godt nytår fra mig
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 29 December 2007 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er relativ ny her, jeg er meget tilfreds med tingene som de er. Det ser for mig ud til at der er plads til alle, store som små ....vidende som uvidende ( men måske tager jeg fejl ). At der kommer nyt til, det være sig både teknik og mennesker, må da være sundt for fora'et. Det vrimler med indlæg, det være sig oldtimer pladespillere kontra squeezeboxes og det ser faktisk ud til at der er mennesker herinde som kan svare på lidt af hvert. 
Tell me if i'm wrong ...no i'm not wrong ...another one is wrong. 
PS: surt for jer som savner de 10 - 15 stykker der ikke er her mere, håber herfra at de bare holder en pause og kommer tilbage igen.
Herfra skal der runge et stort positivt hurra fra mig til jer fordi i er her og et ønske om et godt nytår til alle på hifi4all. 
|
| Til top |
|
| |
Den Blå Fisk Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 629
|
| Sendt: 29 December 2007 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Også et rigtigt godt nytår til alle herfra. Ja, man savner jo et par af de markante profiler, men reglerne skal jo overholdes og det er åbenbart svært at kombinere "markant" og "regelret"!
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 29 December 2007 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
|
hej hifiigen.
Selv godt nytår.
Jeg kan sagtens følge dig. der er ikke meget hifi over det længere. "kun" HTPC, squeezebox(eller hvad det nu hedder) og hvilket fladskærmstv man skal vælge hvis man ikke har penge til at købe et ordentligt . Altsammen utrolig kedelige og ærgelige emner men jeg er desværre ræd for at det også er et tegn på hvilken vej tendenserne kører, desværre.
MVH WRONG
|
|
|
Godt nytår.
Der er meget skriveri om div. computerlydsnakspørgsmål, og der er også mange der spørger om andres mening om div. billiggear, men der skal jo være plads til alle. Jeg håber bare ikke det bliver et computer og mp 3 forum.
vh. Tarup __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 31 December 2007 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
GOD NYTÅR TIL ALLE PÅ HIFI4ALL
|
| Til top |
|
| |
Mighty-boy Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 316
|
| Sendt: 31 December 2007 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
DITTO!
|
| Til top |
|
| |
T h o m a s Forum Bruger

Thomas!!!
Bruger siden: 25 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 447
|
| Sendt: 31 December 2007 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Også Godt Nytår fra det Nordjyske Og på gensyn i 2008.__________________ Hvorfor gå på arbejde ?. Når man kan spise sin madpakke derhjemme.
|
| Til top |
|
| |
Emi_one Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 31 December 2007 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
| GOD NYTÅR TIL ALLE PÅ HIFI4ALL |
|
|
__________________ Tømmer!
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 31 December 2007 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Herfra også.
kan bare sidde stille og vente på den næste alarm, men hvad så har jeg ikke ondt i hovedet imorgen.
Så drik lige igemmen for mig tak.
|
| Til top |
|
| |
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 31 December 2007 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
|
Herfra også.
kan bare sidde stille og vente på den næste alarm, men hvad så har jeg ikke ondt i hovedet imorgen.
|
|
|
Nå endnu en beredskabsvagt ...jeg har selv reddet mig nytårsvagten igen ( for 7'de år i træk ). 
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 31 December 2007 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
KrammeAcoustics skrev:
jensen skrev:
|
Herfra også.
|
|
|
Nå endnu en beredsskabsvagt ...jeg har selv reddet mig nytårsvagten igen ( for 7'de år i træk ). 
|
|
|
ja det var 4 gange endtil nu.
Bliver nød til at køre derind selvom der ikke er noget, l**t havde ikke det problem sidste år.
|
| Til top |
|
| |
Muttly Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 183
|
| Sendt: 01 Januar 2008 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
I ønskes alle et godt nytår
|
| Til top |
|
| |
thiemer Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 148
|
| Sendt: 01 Januar 2008 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
|
hej hifiigen.
Selv godt nytår.
MVH WRONG
|
|
|
Det kan godt være at du ikke ville købe et billigt tv, men når man har 2 drenge i huset som også gerne vil have fladskærm ,ja så må man vælge de bilige produkter til børneværelserne, jeg er glad for at jeg kan få kyndige svar ,selv på det billige produkter,tak for det hifi4all, her er plads til alle, selv om jeg nogen gange har fået et mærkeligt svar på nogle spørsmål, det er jo ikke os alle der er lige gode til det med eletrokniken, men jeg er godt tilfreds med mine svar , Godt nytår til alle på hifi4all , det med hvor tendensen er på vej hen ,der tror jeg ikke du har ret, vi kan alle se hvornår vi køber noget billig bras, det kan bare være nødvendigt at vælge nogle gange, man ved jo godt hvad man har købt , jeg ser frem til mange gode diskutioner i 2008 __________________ Thiemer
Rigtig lyd får smilet frem.
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 02 Januar 2008 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må indrømme jeg også savner et par stykker, man får lige lidt håb når man ser en gammel tråd hoppe op igen, men der står jo altid "lukket efter ønske..." ¨
Men godt nytår til alle nye og gamle:) __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 02 Januar 2008 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
|
Må indrømme jeg også savner et par stykker, man får lige lidt håb når man ser en gammel tråd hoppe op igen, men der står jo altid "lukket efter ønske..." ¨
Men godt nytår til alle nye og gamle:)
|
|
|
så sandt som det er sagt.
GODT NYTÅR!!! __________________
|
| Til top |
|
| |