Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 04:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: audiofil (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
he-man
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 24 Januar 2004 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Hej alle.

jeg har tit tænkt på, hvor meget tid man bruger på HI-FI. man skifter ud. prøver dit og dat.. lytter lidt igen, også skifter vi lige igen, for det kunne jo være det blev lidt bedre. Jeg tror aldrig, jeg ender op med et anlæg, som kommer til at stå for altid.. man kan egentlig godt forstå folk, der ikke har den interresse. synes man er lidt tosset til tider.  men men det er nu meget sjovt.

Til top Vis he-man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af he-man

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 24 Januar 2004 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Det hedder evolution og er betingelsen for den menneskelige eksistens. Hvis alle fiskene lå nede og vandet og tænkte "Hmm - her ligger jeg da meget godt. Jeg gider sgu ikke gå op på land og få ben og sådan noget..."  så var der jo aldrig sket noget :)

Tror bare man skal finde sig i at man aldrig bliver færdig med at lege - og det er nok også bedst sådan.

Til top Vis obi jon kenobi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af obi jon kenobi

solu
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 Januar 2004 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Jeg giver Obi ret, det er legesager - og det er sjovt! Vi gør det med så meget andet i tilværelsen, skifter en bil ud som stadig kan køre flere hundretusinde km, får nye møbler selvom man stadig kan sidde i de gamle etc. Men én ting bringer en nyt anlæg med sig (eller bare en ny komponent) - man bliver nødt til at lytte alle sine cd'er igennem igen - og så er en ny cd-afspiller jo en "billig" måde at få 400-500 nye cd'er Wink Men jeg synes personligt at det er vigtigt at man er glad for sit anlæg undervejs, velvidende at der sikkert findes noget som spiller bedre - græsset er altid grønnere...

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 25 Januar 2004 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

solu skrev:

Men jeg synes personligt at det er vigtigt at man er glad for sit anlæg undervejs, ENIG velvidende at der sikkert findes noget som spiller bedre - Jammen, det er jo derfor. græsset er altid grønnere...

Og en dag vil man ha' hele naboens græsplæne, min kone sagde en dag, at hun syntes at jeg var ligesom en teenager pige der læser for mange mode magaziner, og at jeg og "veninderne" bare ville overgå hinanden i mængen af sminke og tøj vi aldrig gik i. (skal lige nævne at da jeg mødte hende elskede hun at se video i S/H på en 14" og her 14-15 år efter stadigvæk ikke kan se ideen med mit 32 " tv - H/K 8500 og STORE HT'er osv. men vi har ingen bil, så et eller andet skal jeg vel have lov til at "gå op i" og jeg vil osse ha' et 42" plasma (snart;-) hvis hun vidste hvor mange penge jeg har brugt bare på kabler, pu-ha, så jeg har jo lært at tage tingene med hjem i 'føtex' poser;-)

Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes