Sendt: 11 Februar 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey jer på hifi4all.dk :) Jeg går og kigger på et anlæg for tiden, og en af mine venner opfordrede mig til lige at skrive et indlæg herinde først, da i efter sigende har ret godt styr på det med hifi og lign... Jeg er på SU og har derfor slet ikke de penge som et hifi anlæg kræver, men har dog alligevel lyst til at få noget derhen af. Derfor fandt jeg et ARGON 3245 + 6220 system fra HIFI-klubben som jeg er blevet lidt forelsket i. Problemet er bare at jeg egentlig ikke ved om det er noget værd, om prisen er rigtig eller om det er ligeud sagt dumt at købe det... Håber der at i kunne hjælpe mig lidt... Link til anlægget: http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/systemer/argon_32 45_6220_system_med_dab_radio.htm Jeg vil, som i kan se, gerne have DAB radio med. Jeg er dog lidt i tvivl pga. mangler på bas udgang, og er i tvivl om det er muligt at tilslutte en mp3 afspiller/pc til anlægget... Prisen på en 4.000 er dog lige omkring max hvad jeg har råd til, så det passer egentlig ret godt. Håber i vil være i stand til at guide mig lidt på vej, i denne jungle... Mvh Anders
|