Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 15:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: ARGON 3245 + 6220 system (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DracoNight
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Februar 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Hey jer på hifi4all.dk  :)
Jeg går og kigger på et anlæg for tiden, og en af mine venner opfordrede mig til lige at skrive et indlæg herinde først, da i efter sigende har ret godt styr på det med hifi og lign...
Jeg er på SU og har derfor slet ikke de penge som et hifi anlæg kræver, men har dog alligevel lyst til at få noget derhen af. Derfor fandt jeg et ARGON 3245 + 6220 system fra HIFI-klubben som jeg er blevet lidt forelsket i. Problemet er bare at jeg egentlig ikke ved om det er noget værd, om prisen er rigtig eller om det er ligeud sagt dumt at købe det...
Håber der at i kunne hjælpe mig lidt...
Link til anlægget:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/systemer/argon_32 45_6220_system_med_dab_radio.htm
Jeg vil, som i kan se, gerne have DAB radio med. Jeg er dog lidt i tvivl pga. mangler på bas udgang, og er i tvivl om det er muligt at tilslutte en mp3 afspiller/pc til anlægget...
Prisen på en 4.000 er dog lige omkring max hvad jeg har råd til, så det passer egentlig ret godt.
Håber i vil være i stand til at guide mig lidt på vej, i denne jungle...
Mvh
Anders
Til top Vis DracoNight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DracoNight

el_serpiente
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

Det anlæg du linker til kan man vist godt slutte en computer til.

Jeg vil mene at der må være muligt at få noget der er en del bedre brugt. Det kan være at der er andre der kan hjælpe dig med et forslag.

Hvis du alligevel vil tilslutte computeren hvorfor kører du så ikke dab radio over den?

Til top Vis el_serpiente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af el_serpiente

DracoNight
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Februar 2008
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

Well, DAB radio er heller ikke et must, men når det nu var muligt ville jeg gerne give det ekstra for det...  :)
Angående brugt, så er det helt sikkert muligt - er bare bange for at blive snydt gevaldigt i en sådan handel, da jeg som sagt ikke har ret godt styr på det...  :)
Til top Vis DracoNight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DracoNight

el_serpiente
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Jeg tror nu ikke at der er et problem at købe brugt du skal bare høre udstyret først. Der er da en lille chance for at sælger skjuler et eller andet problem med produktet.

Jeg vil foreslå at du kigger her på siden eller dba efter brugt. Hvis det skal være på ca. 4000 så ville jeg kigge efter;

et par højtalere til mellem 1500 og 2000 det kunne være et par dali 400, 450 eller tilsvarrende.

En forstærker til ca 1500. jeg har ikke noget forslag.

En cd afspiller til lige under 1000, jeg ville ikke købe en der er alt for gammel da laseren nogle gange går i stykker.

Tilsidst ville jeg gå i harsld nyborg og købe nogle kabler, nogle vil nok syntes at du skal have nogle "gode" kabler men jeg vil mene at du altid kan få det senere når der er penge til det.

Til top Vis el_serpiente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af el_serpiente

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes