| Forfatter |
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvem sælger KEF her til lands?
Nærmere bestemt deres små surround systemer.
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Det ser ud til at EL Mutanten er den eneste der sælger KEF nutildags, eneste sæt jeg kunne finde er dog dette: KHT3005BG
__________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imbalance skrev:
Hey
Det ser ud til at EL Mutanten er den eneste der sælger KEF nutildags, eneste sæt jeg kunne finde er dog dette:
KHT3005BG
|
|
|
Det havde jeg også fundet efter at jeg lavede indlægget.
Det var nu mere 5005 serien jeg var lun på. Den er vel et trin bedre endnu. Eller? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Laver KEF stadig god højtaler, de var jo store en gang i 80ne, synde ikke rigtig at de oppe på samme plan som dengang, måske tager jeg fejl og i
så fald hvilken modller af KEF skal man så kikke efter ?
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Laver KEF stadig god højtaler, de var jo store en gang i 80ne, synde ikke rigtig at de oppe på samme plan som dengang, måske tager jeg fejl og i så fald hvilken modller af KEF skal man så kikke efter ? |
|
|
Du kan jo kikke her

|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker -KP-
Andre spænde og god lyden modler for KEF, så bare ikke lige koster 200k ?
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
|
Hvem sælger KEF her til lands?
Nærmere bestemt deres små surround systemer.
|
|
|
Kt-Radio-kbh
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Imbalance skrev:
Hey
Det ser ud til at EL Mutanten er den eneste der sælger KEF nutildags, eneste sæt jeg kunne finde er dog dette:
KHT3005BG
|
|
|
Det var nu mere 5005 serien jeg var lun på. Den er vel et trin bedre endnu. Eller? |
|
|
Jeg kender ikk modellen, men du kan se de også sælges via KT (som KP- har linket til ) så det var nok det bedste sted at gå hen skulle du kunne få lov til at hører dem, evt kan de tage et sæt hjem, hvorfor KT og el mutanten har valgt at undlade dette sæt kan man ikke vide, men det må man forehøre sig om.. Jeg synes meget godt om KEF men mener ikk deres nye priser står mål med den ydelse de giver, men det må man selv danne sig et indtryk af, og hører på sagerne inden køb... __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imbalance skrev:
Brian7500 skrev:
Imbalance skrev:
Hey
KHT3005BG
|
|
|
Det var nu mere 5005 serien jeg var lun på. Den er vel et trin bedre endnu. Eller? |
|
|
Jeg kender ikk modellen, men du kan se de også sælges via KT (som KP- har linket til ) så det var nok det bedste sted at gå hen skulle du kunne få lov til at hører dem, evt kan de tage et sæt hjem, hvorfor KT og el mutanten har valgt at undlade dette sæt kan man ikke vide, men det må man forehøre sig om..
Jeg synes meget godt om KEF men mener ikk deres nye priser står mål med den ydelse de giver, men det må man selv danne sig et indtryk af, og hører på sagerne inden køb...
|
|
|
Ja, de små modeller er jo blevet omkring 55% dyrere end da Fona forhandlede dem, men det er stadig nogle gode højttalere
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
virious skrev:
Imbalance skrev:
Brian7500 skrev:
Imbalance skrev:
Hey
KHT3005BG
|
|
|
|
|
Jeg kender ikk modellen, men du kan se de også sælges via KT (som KP- har linket til ) så det var nok det bedste sted at gå hen skulle du kunne få lov til at hører dem, evt kan de tage et sæt hjem, hvorfor KT og el mutanten har valgt at undlade dette sæt kan man ikke vide, men det må man forehøre sig om..
Jeg synes meget godt om KEF men mener ikk deres nye priser står mål med den ydelse de giver, men det må man selv danne sig et indtryk af, og hører på sagerne inden køb...
|
|
|
Ja, de små modeller er jo blevet omkring 55% dyrere end da Fona forhandlede dem, men det er stadig nogle gode højttalere 
|
|
|
Absolut, deres koax enhed er sku meget smart især, selv deres brune valnøds finer er jeg helt vild med...  __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
Claus H. Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brian.
Din lokale FONA kan bestille alt KEF til dig. Det skal dog bemærkes at de fleste af KEFs priser er steget en del, grundet ny dansk importør. Af samme grund lagerføres varerne ikke ret mange steder.
|
| Til top |
|
| |