| Sendt: 25 Marts 2008 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Mine forældre har nu (endeligt!) besluttet sig for at skifte al deres gamle udstyr ud med noget nyt. Det gamle var et mix. af mange forskellige ting; nogle ældgamle Dantax Tube 2.0 højttalere, en Philips cd-afspiller (den kunne man evt. beholde - bare en tanke), en B&O Radio/reciever (gammel og grim). Jeg har for nyligt købt et par Empire R1000 højttalere (de er billige men ganske gode) til min PC, som de synes var både pæne og gode. Deres krav er ikke særligt store! Dilemmaet opstår, når min mors vigtigste krav er "udseende og størrelse". Det de skal bruge, er højttalere (2.0 eller evt. 2.1) og så CD-afspiller, DVD-afspiller (ikke så vigtigt), forstærker/reciever (de vil have radio; gerne DAB men ikke et krav) Blu-ray er vel endnu relativt dyrt, så det kan de altid købe senere. Disse ting skal helst være i så få apparater som muligt. Budgettet er ikke klarlagt, men jeg gætter på de vil spendere 3-5000 kr alt efter hvilken løsning de får. De vil ikke købe brugt. Jeg har ikke selv den store forstand på a/v, men jeg har kigget på HifiKlubbens hjemmeside, og DENON D-M33  ser interessant ud. Dog er der jo ingen DVD-afspiller i. Som I kan se, ved vi ikke engang selv hvad vi helt præcist vil have. Men jeg håber I har lidt hjælp :)
|