Sendt: 20 August 2008 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja hvilke muligheder har man egetligt for at få et fornuftigt bærbart hifi setup?
Jeg vandre pt rund på arbejde med et par HD555 (ikke de bedste) og en NW-E507, men det må da kunne gøres lidt bedre.
Jeg har PT. et ret stramt budget, og har forelsket mig ret så meget i KOSS Portapro, men ved ikke rigtigt hvad jeg skal "pair" dem op med, eller om jeg overhovedet skal vælge dem.
Jeg syntes min NWE507 spiller ganske fornuftigt, og overvejer næsten at smide en lille CMoy AMP efter den samme med de før nævnte KOSS.
Men da jeg er totaot grøn på det her område, på trods af at jeg er en relativt stor musik elsker, ville jeg da gerne havde et par gode råd før jeg kaster et par kr efter noget forhåbentligt ebdre end det jeg render rundt med lige PT.
Jeg vil dog lige me det samms sige at iMod nok lige er et par klasser for pricy til at jeg kan tillade mig at smide penge efter sådan en på nuværende tidspunkt.
EDIT: Jeg har kigget lidt på Portapro og en AMP + en lækker afspiller, men på afspiller området er jeg ret lost mellem Cowon, iRiver, Meizu, Jens of Sweden og de andre.
|