Frederik Carøe Branchemedlem DCA - Duelund Coherent Audio
Bruger siden: 01 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 879
Sendt: 08 Februar 2004 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
Da jeg kan se, at billeder og referat nu er lagt ind på www.aarhushifi.dk fra vort besøg i det tyske(???), vil jeg gerne benytte lejligheden til at takke klubben for et meget positivt møde, hvilket vel også fremgår af mødereferatet.
Lige et par rettelser:
Mit navn er ikke Carrøe, kun et r.
Pioneer'en er en voldet 656.
Mr. X hedder Magnus og er spolevikler og højttalersamler in residence.
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1057
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 01:25 | IP-adresse registreret
Enig med Frederik. Vi kommer igen, med nyt - revolutionerende nyt. Emnet kunne være - CD er det bedre end LP? eller er digitalt dårligere end analogt?
I var jo herlige lyttere, og samtalepartnere. Jeg kunne jo nå at lave en højttaler af den gamle slags og krydre den med en ganske nytænkt. I kunne udses til verdenspremieren af den. Så salen kunne blive fyldt med hifi-interesserede.
Blot ét problem - der skal bruges mere tid, end en aften kan give. Hvad med en weekend?
bare ikke forvent at der er kælet for skønheden. Som det så smukt hedder: "Skue aldrig hunden på hårene!"
Som forsker og amatør tæller ydelsen højere end udseendet.
Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
Hejsa!
Yeah yeah! Nice evening - indeed it was
Så det er os der takker og bukker. Lad os få noget mere vandplaskeri og mundtrut en anden gang, men nu ikke noget med BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT vel? Det har vi nemlig fået nok af for én sæson.
Frederik Carøe Branchemedlem DCA - Duelund Coherent Audio
Bruger siden: 01 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 879
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
Kurt von Kubik skrev:
Hejsa!
Yeah yeah! Nice evening - indeed it was
Så det er os der takker og bukker. Lad os få noget mere vandplaskeri og mundtrut en anden gang, men nu ikke noget med BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT vel? Det har vi nemlig fået nok af for én sæson.
Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
Hej Steen og Frederik
Ja, en stor tak for et rigtigt "øreåbnende" besøg skal også lyde herfra og som et andet af bestyrelsesmedlemmerne i vores ydmyge HiFi-klub (pyh ha et langt ord) vil jeg da bestemt også gerne støtte et snarligt genbesøg, og så med en verdenspremiere.
Ville da også gerne have et nærmere kik på den DVD-afspiller.
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
Sendt: 11 Februar 2004 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
I en anden tråd efterlyste jeg enere, særlinge, entusiaster, nogle der til en hvis grad udnytter de elektristiske impulser mellem ørerne. Det ser ud til at Aarhus folkene har mødt sådan en, og at sød musik og innovation opstod. Det betyder jo at eneren findes endnu så selvom enere er sjældnere end en tiltalende amerikansk præsident - så behøver man ikke at miste modet helt.
Min intuition siger mig at Duelund's har mange rigtige og begrundede løsninger, selvom jeg ikke forstår så meget. Hele tiden peger han på målet - god og rigtig lyd på musikken.
En inspirerende tænker der udfører ideer i praksis. Det gør mig bare glad - en oplagt kandidat til at blive ansat af Danmark på samme måde som kunstnere og forfattere - så vi kunne få lidt af det produceret til glæde for mange og til raseri for alle de dominerende dilletanter.
Sgu vist en fin klub I har banket ned i Aarhus. Ser frem til en dag at se Duelund hovedrystende åbne mine ML'er og hælde olie over, vil være spændt om der også kom en tændstik til.
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 271
Sendt: 11 Februar 2004 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
Frederik Carøe skrev:
Da jeg kan se, at billeder og referat nu er lagt ind på www.aarhushifi.dk fra vort besøg i det tyske(???), vil jeg gerne benytte lejligheden til at takke klubben for et meget positivt møde, hvilket vel også fremgår af mødereferatet.
Lige et par rettelser:
Mit navn er ikke Carrøe, kun et r.
Pioneer'en er en voldet 656.
Mr. X hedder Magnus og er spolevikler og højttalersamler in residence.
Men tak herfra og på snarligt gensyn.
Også tak for et positivt møde herfra! Webmasteren takker desuden for rettelserne, de bliver lige udført næste gang jeg har opdatering af webside på sekundplanen!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum