| Sendt: 07 April 2009 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Folkens :)
Nu har jeg sådan en hovedetelefon forstærker som nævnt i "Topic".
Mit problem er på nuværende tidspunkt at der kommer en ufatelig irriterende "interference" og det skal siges med det samme at det ikke handler om "forvræning" men en helt tilfældig "interference" der kommer lige så snart jeg flytter min forstærker. Med det sagt så på nuværende tidspunkt står den på et "sweet" spot hvor der ikke er særlig meget forstyrrelse Og det eneste sted hvor der ikk er interference er på gulvet, Så jeg ender med en meget mærkværdig possition. Jeg har været ude for lejligheden og høre den, ja ned i buttikken hvor jeg købte den. Der virkede alt som det skulle uden forstyrelse på nogen måde. Da jeg kommer hjem igen, er forstyrrelsen indover igen. Jeg har forsøgt at slukke for alt, hivet stik ud osv, men til ingen fordel. Prøvet i køkknet, badeværelset gangen, gæste værelse, men den er der. Det er aldrig sket før! Jeg mistænker lidt dårlig kabling i lejligheden, men jeg aner ikke det store til det. Hvis nogen har en ide om hvad der forgår så smid da lige en post ind, det kunne jo være jeg skulle sætte viceværten til noget arbejde så.
Vil også lige understrege at der ingen forskel er om den er på usb-dac/Phono overhovedet...man kan hellere ikke skrue op for forstyrrelsen, den har en konstant volume afhænig af hvor i lokalet jeg står
Kunne være rart med noget Hjælp
|