| Forfatter |
|
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 03 Juni 2009 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har haft paypal konto i ca 3år. Alle handler har altid været KØB. Der har aldrig været problemer med noget som helst. Men en handel med et kassettebånd fra england driller. For ca 3uger siden vandt jeg på ebay, betalte med det samme med paypal. 2dage senere fik jeg en pæn mail fra den engelske gentleman, at han havde betalt pengene retur, fordi han havde opdaget båndet var i stykker. Jeg har også fået mail fra paypal at jeg har modtaget et beløb. Men det store spørgsmål er, hvorfor kan jeg ikke se pengene på vor konto. Kan min paypal-konto være sat forkert op eller???????????
mvh
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 03 Juni 2009 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er et par gæt, hvor jeg tror at 1. er det rigtige.  (disse gæt står for egen regning) - Pengene er undervejs, men forsinkes, så nogen kan score renter undervejs.
- Pengene er ikke på vej, da mailen ikke er fra PayPal, men en forfalsket mail fra en svindler.
|
| Til top |
|
| |
JJAZ Branchemedlem

JJAZ
Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 806
|
| Sendt: 03 Juni 2009 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan som det fungerer på min PayPal konto så kommer pengene ikke automatisk til udbetaling, men står istedet på min PayPal konto og venter på at jeg enten bruger dem til at betale noget andet med eller vælger at hæve dem.
__________________ JJAZ
|
| Til top |
|
| |
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 03 Juni 2009 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
JJAZ skrev:
Sådan som det fungerer på min PayPal konto så kommer pengene ikke automatisk til udbetaling, men står istedet på min PayPal konto og venter på at jeg enten bruger dem til at betale noget andet med eller vælger at hæve dem.
|
|
|
Nemlig ja, Paypal udbetaler ikke pengene til din bankkonto af egen drift.
|
| Til top |
|
| |
Serritzlev Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 323
|
| Sendt: 03 Juni 2009 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
| Sendt: 03 Juni 2009 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det sure er at den handel kommer til at koste gebyr selvom at du ikke fik dine varer.
tillagde sælger en kompensation for dække dit tab ? __________________ Fort Lauderdale, Florida
|
| Til top |
|
| |
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 07 Juni 2009 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
JJAZ skrev:
|
|
|
Synes stadig det driller. At pengene ikke bliver sat på bankkonto med det samme er ok. Men på paypal kan jeg ikke finde min saldo/overskud. Har lige købt cdskive i usa, ville gerne have brugt mit indestående, det kunne jeg heller ikke finde ud af.  Gider i prøve igen  Bare grin
på forhånd tak
|
| Til top |
|
| |
HPA Branchemedlem

High-Performance Audio
Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 465
|
| Sendt: 07 Juni 2009 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej oink,
Såvidt jeg husker, har man en saldo for USD og en saldo for EUR osv osv - derfor kan det være at du har dine penge stående på en PUND-konto og derfor oplever du at din USD saldo er nul...
Har du tjekket at han har overført pengene til en rigtig emailkonto?
Hilsen Morten
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 07 Juni 2009 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sædvanligvis sender Paypal også en mail til dig, hvor de informerer om, at der er gået penge ind på din Paypal konto, og hvor de kommer fra. Hvis du ikke har modtaget nogen mail, har du muligvis heller ikke modtaget nogen penge.

< ="text/">
|
| Til top |
|
| |