| Forfatter |
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor længe skal annoncer, der siger SOLGT blive stående og spamme KSB?
De dukker jo op som fyld, når der er randomizer-funktion på forsiden af hifi4all.
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
De har også undret mig, når de dukker op. Hvorfor sletter sælger dem ikke bare....
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rapportér disse - så skal Moderator-staben få dem slettet ASAP!
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne nu være sjovt om nogle af dem der anvender denne teknik her i tråden ville fortælle hvorfor
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syndes det er lidt  . Maaske for at skaffe mere opmaerksomhed.?
|
| Til top |
|
| |
Rappo Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 375
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den eneste grund, som jeg lige kan komme i tanke om til at skrive solgt i
en annonce, er hvis man har en interesseret køber, som man regner med
at sælge til. Herved skal man ikke nyoprette annoncen, hvis køberen
skulle springe fra. Jeg plejer selv at skrive "reserveret" i min tekst
hvis jeg har en aftale med en evt. køber. En mulighed for at sætte annoncer online/offline kunne måske være et smart tiltag?
__________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|
| Til top |
|
| |
Peter.C Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 223
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror bare at der er nogle der ikke har set muligheden for at slette en annonce.
__________________ Hilsen Peter
|
| Til top |
|
| |
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes egentlig det er meget rart at et emne ikke bare forsvinder. Hvis man nu har været lidt interesseret i det, er det
meget rart at kunne se at det altså er solgt, og at sælger ikke bare har opgivet at få det solgt. Men det er ikke meget vigtigt for
mig - hvis andre synes det er spam, så kan de for min skyld gerne slettes ...
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Encore skrev:
Jeg synes egentlig det er meget rart at et emne ikke bare forsvinder. Hvis man nu har været lidt interesseret i det, er det
meget rart at kunne se at det altså er solgt, og at sælger ikke bare har opgivet at få det solgt. Men det er ikke meget vigtigt for
mig - hvis andre synes det er spam, så kan de for min skyld gerne slettes ...  |
|
|
Jo, men jeg kan ikke se hvorfor vi skal vide hvad man ikke kan købe. Desuden kan det bruges til at skabe kunstig værdi, om noget man vil sælge. Hvis jeg vil sælge min gamle Mark Levinson, vil jeg da lige starte med at sætte en SOLGT annonce i en månedstid, til en pris, der er et par tusinde højere end det jeg skal have for den.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Encore skrev:
Jeg synes egentlig det er meget rart at et emne ikke bare forsvinder. Hvis man nu har været lidt interesseret i
det, er det
mig - hvis andre synes det er spam, så kan de for min skyld gerne slettes ...  |
|
|
Jo, men jeg kan ikke se hvorfor vi
skal vide hvad man ikke kan købe.Desuden kan det bruges til at skabe kunstig værdi, om noget man vil sælge.Hvis jeg vil
sælge min gamle Mark Levinson, vil jeg da lige starte med at sætte en SOLGT annonce i en månedstid, til en pris, der er et par
tusinde højere end det jeg skal have for den.  |
|
|
Tvivler på at det er et stort problem. Men jeg er i øvrigt enig i at det ikke skal stå en måned. En 3-5 dage er vel passende ...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Encore skrev:
Spencer skrev:
Encore skrev:
Jeg synes egentlig det er meget rart at et emne ikke bare forsvinder. Hvis man nu har været lidt interesseret i
det, er det
|
|
Jo, men jeg kan ikke se hvorfor vi
skal vide hvad man ikke kan købe.Desuden kan det bruges til at skabe kunstig værdi, om noget man vil sælge.Hvis jeg vil
sælge min gamle Mark Levinson, vil jeg da lige starte med at sætte en SOLGT annonce i en månedstid, til en pris, der er et par
tusinde højere end det jeg skal have for den.  |
|
|
Tvivler på at det er et stort problem. Men jeg er i øvrigt enig i at det ikke skal stå en måned. En 3-5 dage er vel passende ... |
|
|
Jeg kender til eksempler på falske salgsannoncer, hvor noget er prissat kunstigt lavt. Senere har en bruger forsøgt at opkøbe denne vare, til lav pris. Dette kan desværre ikke forhindres, men de dumme SOLGT annoncer kan vi da få væk. (Brugeren er ikke længere på hifi4all) __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Encore skrev:
Spencer skrev:
Encore skrev:
Jeg synes egentlig det er meget rart at et emne ikke bare forsvinder. Hvis man nu har været lidt interesseret i det, er det meget rart at kunne se at det altså er solgt, og at sælger ikke bare har opgivet at få det solgt. Men det er ikke meget vigtigt for mig - hvis andre synes det er spam, så kan de for min skyld gerne slettes ...  |
|
|
Jo, men jeg kan ikke se hvorfor vi skal vide hvad man ikke kan købe.Desuden kan det bruges til at skabe kunstig værdi, om noget man vil sælge.Hvis jeg vil sælge min gamle Mark Levinson, vil jeg da lige starte med at sætte en SOLGT annonce i en månedstid, til en pris, der er et par tusinde højere end det jeg skal have for den.  |
|
|
Tvivler på at det er et stort problem. Men jeg er i øvrigt enig i at det ikke skal stå en måned. En 3-5 dage er vel passende ... |
|
|
Jeg kender til eksempler på falske salgsannoncer, hvor noget er prissat kunstigt lavt. Senere har en bruger forsøgt at opkøbe denne vare, til lav pris.
|
|
|
Det gør jeg også. For nylig. Et sæt store Sonus Faber. Jeg ved hvem det er, og han er fortsat bruger herinde...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|