| Sendt: 11 November 2009 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Vil bare lige give ordet videre, at Aldi har 4 stk fjernstyrede stikdåser på tilbud fra i dag til 150 kr! Jeg var selv mistroisk, men
var alligevel forbi i dag og købe et sæt, det kunne jo ikke gå helt galt. Jeg må sige, at jeg for første gang er positivt
overrasket over et Aldi-produkt. Selve stikdåsen virker til at være godt bygget og knapperne er faste og virker til at kunne
holde. Fjernbetjeningen er af mere tvivlsom kvalitet, men virker dog upåklageligt.
Der benyttes radiobølger, så du behøver ikke at have visuel kontakt med dåsen. Den medfølgende remote kan styre op til fire
dåser uafhængigt. Der er desuden en "Power On/Off" til alle enheder på en gang. Ret smart hvis man har dem fordelt.
rækkeviden kan jeg ikke lige teste da min lejlighed ikke er ret stor, men lidt væg osv er ingen problem. De er rated til 2300
Watt så selv jer med Klasse A kan få glæde af dem
Eneste negative ting jeg kan sige om dem, er at de lyser ret kraftigt blåt når de er tændte. Ikke noget en gang tape ikke kan
ordne. Desuden får os med multiremote (der kun har IR) dobbelt så mange remotes på bordet... men syntes det er det værd.
Jeg har ikke aktier i Aldi eller lignende, men syntes nu det er fair nok, at oplyse når man bliver positivt overrasket over et
godt tilbud!
/Niels aka hyl.dk
|