Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 22:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Sidste gang jeg har købt Bang & Olufsen.. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 03 December 2009 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Ja som overskriften lyder er der højest sandsynligt at jeg har købt det danske produkt fra Struer.

(jeg skal lige have galgen ud)

I sommers fik jeg et nyt BeoVision 7-40 mk.III ned DVD og kort efter fandt jeg en fejl ved TV'et, sommetider bliv billeder mørkere og efterfølgende lysere, men endte altid tilbage til min fortrykende indstilling. Jeg nævnte det for forhandleren og vi aftalte at det blev lavet når jeg skulle have monteret DVB-HD modulet, men leveringen af modulet trak ud og først mandag d.23 november blev mit TV hentet for at få monteret modulet, samt rette billede fejlen.

Den billede fejl kommer ca 2-4 gange i timen.

Men en repation som jeg blev lovet kun tog 2 dage har nu trukket ud til at vare 9 arbejdsdage og jeg kan intet få at vide af min forhandler. Igår eftermiddags aflagte jeg ham så et besøg hvor jeg blev lovet at jeg idag ville få info omkring mit TV, om det var godt el. skidt så ville han infomere mig alligevel. Men har stadig ikke fort fra m selv om jeg selv har prøvet at ringe og har da også lagt en besked på hans telefonsvare.

Jeg kan da godt forstå at B&O mister markesesandele i Danmark når servicen er så ringe ud i eb "rigtig" BeoStore.

Tillige har jeg et BeoCenter 2 som er købt i februar som nu på 4 månede er på værksted, det kan de heller ikke finde fejlen på -men da har jeg fået et BeoCenter 2 af forretningen til låns så længe, men alligved............

Er B&O blevet ligesom mobiltelefoner, købt og smid væk når det går i stykker.......

Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.

Mit B&O HD Cinema set-up
Til top Vis MoTiNi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoTiNi Besøg MoTiNi's Websted

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 03 December 2009 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

For mig der lyder det til at du skulle tage at skifte B&O pusher. De gange jeg har haft problemer med mit gamle BV7- 32" kom deres servic tekniker ud og kiggede på det. Fandt ud af hvad der var/ kunne være galt. Derefter tog han hjem og bestilte de dele han skulle bruge. Når de var i hus kom de og hentede tv`et og leverede det tilbage samme dag. De tilbød enda et låne tv imellemtiden.

Men rigtigt træls oplevelse

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 03 December 2009 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

Selv om det er en B&O butik, og man skal uddannes hertil, så er det stadig forhandleren den er gal med, ikke B&O.

Jeg har skam også handler med andre forhandlere om andre produkter hvor den ene hånd næsten ikke aner hvad den anden laver, og hvor man ikke bare kan få et status - og da ikke nødvendigvis en status der stemmer.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 December 2009 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Ja, Pierre det har du ret i.

Men for fanden da, det kan da ikke være rigtig at man skal gå over åen efter vand

Jeg forventer en vis service når man i og med lægger mange 1000 kr. for produkterne.

Og det der p***er mig alder mest af, er at hvis jeg vil have noget at vide skal jeg selv ringe og forhør mig.

Nu har min far en maskinfabrik hvor jeg også er ansat og hvis vi behandlet vores kunder på samme måde, ja så behøvet vil ikke møde på arbejde mere for så var der ingen kunder tilbage at arbejde for.

De eneste positive der er i denne her sag, er at jeg mangler at betale 10.000.- for BV7-40'en......

Mit B&O HD Cinema set-up
Til top Vis MoTiNi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoTiNi Besøg MoTiNi's Websted

MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 December 2009 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:

Selv om det er en B&O butik, og man skal uddannes hertil, så er det stadig forhandleren den er gal med, ikke B&O.

Jeg har skam også handler med andre forhandlere om andre produkter hvor den ene hånd næsten ikke aner hvad den anden laver, og hvor man ikke bare kan få et status - og da ikke nødvendigvis en status der stemmer.

Det ved jeg godt, men hvad hjælper det at man godt kan lig deres produkter, hvis man får en ringe service af forhandleren efterfølgende.

Allerede i tirsdag ringe jeg til BeoCare (deres kundeservice center) og spurte hvad man kunne stille som krav eller forvente sådan en repation. Og jeg fik klart at vide, at det ikke jeg min pligt at følge op på sagen, det er forhandleren som skal holde mig op-to-date.....

Det koster intet at ringe og informere mig, men det kan koste ham en kunde at lade være.........

Mit B&O HD Cinema set-up

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes