| Forfatter |
|
sirhish Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 Januar 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 545
|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi er nok mange der kender denne situation "se skat mit nye højttaler-kabel eller se denne fede 30 kg. forstærker" hvor efter hun nærmest ligner en aflyst cirkusforestilling :-)
Så var at tanken slog mig, er der nogen kvinder på dette forum der har en fedt anlæg, som har en mand/kæreste der ovehovede ikke kan se det fede ved det???? eller kender i nogle hi-fi freask-tøser der er bidt af en gal hifi hund :-) ?????
Bare en af mine sjove tanker !!!!
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
sirhish skrev:
| eller kender i nogle hi-fi freask-tøser der er bidt af en gal hifi hund :-) ????? |
|
|
Kender kun freaky tøser og gale hunde der bider...
Men jeg mener da faktisk at der var en kvindelig hifitosse her på forummet på et tidspunkt... kan bare ikke lige komme i tanke om brugernavnet.
|
| Til top |
|
| |
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Men jeg mener da faktisk at der var en kvindelig hifitosse her på forummet på et tidspunkt... kan bare ikke lige komme i tanke om brugernavnet. |
|
|
Ja det kan jeg også huske. Jeg kvajede mig nemlig ved at omtale hende som "han" da jeg automatisk antog at alle der skriver herinde må være hankøn. Men det blev naturligvis straks påtalt. 
|
| Til top |
|
| |
dennis nordjyll Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 Februar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 174
|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg tror nok det ville være bedre at sigte efter mandlige freaks med en dame der osse kan se det fede i hans hifi, ellers tror jeg bestemt denne her tråd løber ud i sandet meget snart.
Men jeg kan jo tage fejl hehe-    __________________ Harman Kardon AVR 7300
Harman Kardon DVD 47
jamo 707i gulvhøjttalere 4 stk plus center
SVS PB 12-plus sub.
CAV A12 Hybrid forstærker
CAV Fi II gulvhøjttalere
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaaa konen herhjemme er selv med til og købe hifi. Så jeg har vist været heldig med hende, da hun går efter lyden også alt andet lige meget.  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg havde en gang en kæreste der gik op i HiFi 
så vi havde hver vores anlæg stillet op i stuen og kors!
hvor hun hadede! mit anlæg fordi, at det på "papiret" var meget svagere end hendes,
men i praksis klasser bedre
__________________ Fort Lauderdale, Florida
|
| Til top |
|
| |
Svend88 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 14 December 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 491
|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror det er de er meget få kvinder som selv går op i hifi. Prøvede at lave en poll på det. Konklusionen er at det lader til at mange kvinder godt kan lide god hifi lyd når manden/kæresten præsenterer dem for det på kvindens premisser. Min kæreste og jeg ser feks. hendes DVD koncerter med de kunstnere hun kan lide. Hendes musiksmag er overvejende kommecielt pop og rock i den gode ende, så jeg hygger mig også med det, fordi vi er sammen om det og fordi jeg da også godt kan lide et godt pop eller rocknummer. Når jeg så er alene hjemme, så kommer mit eget musik på CD'en el. DVD'en, da det meste af det er lidt for avanceret for hende. Men mit mere tilgængelige musik kommer da på når hun også er hjemme og det kan hun også godt lide at høre fordi hun oplever at jeg går og hygger mig med det og så går vi jo og hygger os sammen. På den måde er det blevet vores anlæg selv om jeg har valgt det og betalt det. Hi-Fi is a man's world!  Men kvinder kan lære at elske det.
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender også kun til profilen Wildstyle herinde fra, hun har alligevel et ret seriøst Accuphase / Dynaudio anlæg..
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Kender også kun til profilen Wildstyle herinde fra, hun har alligevel et ret seriøst Accuphase / Dynaudio anlæg..
|
|
|
Ja hun har et ok fint anlæg. Har forsøgt en del gange at invitere hende ud til argentinsk oksemørbrad og Barolo... men hun afviser hver gang
Kvindelige hifinørder er åbenbart lidt uopnåelige.
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Rune|WildChild skrev:
|
|
|
Ja hun har et ok fint anlæg. Har forsøgt en del gange at invitere hende ud til argentinsk oksemørbrad og Barolo... men hun afviser hver gang
Kvindelige hifinørder er åbenbart lidt uopnåelige. |
|
|
Det kan også være overvælende at have et kæmpe antal forespørgsler fra hifi-hungrende mænd, der gerne vil hjem og "høre udstyret".. Så kan man næsten ikke andet end at virke afvisende, det er ihvertfald mit ræsonement, for jeg har sgu også udtrykt mangen en gang at jeg gerne ville hjem og høre det, endda tilbudt kvindfolket spise og hygge inden for mine døre. __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Sjoenne skrev:
Rune|WildChild skrev:
|
|
|
Kvindelige hifinørder er åbenbart lidt uopnåelige. |
|
|
Det kan også være overvælende at have et kæmpe antal forespørgsler fra hifi-hungrende mænd, der gerne vil hjem og "høre udstyret".. Så kan man næsten ikke andet end at virke afvisende, det er ihvertfald mit ræsonement, for jeg har sgu også udtrykt mangen en gang at jeg gerne ville hjem og høre det, endda tilbudt kvindfolket spise og hygge inden for mine døre.
|
|
|
Der må I sgå bare se Jer slået af en bedre mand gutter!  Vi er jo nogen der har haft fornøjelsen af at blive inviteret hjem til Ditte!  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
sirhish skrev:
| eller kender i nogle hi-fi freask-tøser der er bidt af en gal hifi hund :-) ????? |
|
|
Kender kun freaky tøser og gale hunde der bider...
Men jeg mener da faktisk at der var en kvindelig hifitosse her på forummet på et tidspunkt... kan bare ikke lige komme i tanke om brugernavnet. |
|
|
var det ikke hennne her
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=67341&K W
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Sjoenne skrev:
sirhish skrev:
|
|
Kender kun freaky tøser og gale hunde der bider... Men jeg mener da faktisk at der var en kvindelig hifitosse her på forummet på et tidspunkt... kan bare ikke lige komme i tanke om brugernavnet. |
|
|
var det ikke hennne her
|
|
|
Jo ligenetop!
Så er der ihvertfald 2... Harley_lady og Wildstyle
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 21 December 2009 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 22 December 2009 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
dan a. skrev:
Sjoenne skrev:
sirhish skrev:
|
|
Kender kun freaky tøser og gale hunde der bider... Men jeg mener da faktisk at der var en kvindelig hifitosse her på forummet på et tidspunkt... kan bare ikke lige komme i tanke om brugernavnet. |
|
|
var det ikke hennne her
|
|
|
Jo ligenetop!
Så er der ihvertfald 2... Harley_lady og Wildstyle |
|
|
Pas på hvad du siger, bidsj!
|
| Til top |
|
| |
Anima Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 23 December 2009 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kvinder og hifi - det er noget af en kombination.
Jeg synes ellers de fleste har travlt med at efterligne Bo Bedre og købe nipsting. Men det er nu herligt at vi ikke er alene..
__________________ Anima
|
| Til top |
|
| |
Pagh Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 23 December 2009 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis i mangler noget at lave sådan en lillejuleaften, så kan programmet "Hjælp, min kone er skidesur" anbefales. Det omhandler nøjagtig et emne som dette, og er god underholdning/tankevækkende. __________________ Med Venlig Hilsen
Michael
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 23 December 2009 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Sjoenne skrev:
dan a. skrev:
Sjoenne skrev:
sirhish skrev:
|
|
|
|
var det ikke hennne her
|
|
|
Jo ligenetop!
Så er der ihvertfald 2... Harley_lady og Wildstyle |
|
|
Og stineamalie vel?
|
|
|
Og annabassand.
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 23 December 2009 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pagh skrev:
| Hvis i mangler noget at lave sådan en lillejuleaften, så kan programmet "Hjælp, min kone er skidesur" anbefales. Det omhandler nøjagtig et emne som dette, og er god underholdning/tankevækkende. |
|
|
hehe, fed lille indslag og ja de rammer hovedet på sømmet, kan sagtens genkende en del af det fra eksen. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |