| Sendt: 14 Januar 2010 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle hifi nørder  Mig og en kamerat har de sidste 14 år på Roskildefestivalen snakket om at udgive en bog omkring de forskellige festivals anlæg, som de forskellige lejre har. Nu har vi endelig taget os sammen og skal til at samle empiri sammen til bogen. Det er menningen at den både skal indholde en guide til hvordan man bygger et simpelt festival anlæg, nogle røverhistorier omkring folks anlæg, nogle tekniske dataer omkring disse anlæg og nogle billeder af de forskellige lejres anlæg, som vil blive taget på årets roskilde festival Og det er jo netop her at i kommer ind, søde mennesker. Hvis du har bygget et sådanne anlæg og ligger inde med en tegning eller forklaring på hvordan det er bygget, vil jeg meget gerne høre mere. jeg ved godt at der findes mange tråde her inde med forskellige anlæg, og vi prøver så vidt som muligt også at bruge disse tråde, men hvis du kender til en speciel god tråd omkring emnet vil jeg også meget gerne høre om den. Byd gerne ind med alt hvad der handler om festivals anlæg  Mvh. Søren __________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|