Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
Sendt: 03 Maj 2010 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
Nej nej
Brug ikke sprit eller andre opløsnings midler da det kan opløse skriften på forpladerne.!!!Min kone siger en mild grundrens blanding og så blive ved med at rense indtil alt er væk.
Husk at afmontere alle knapper og læg dem i grundrens også.Så vasker du hele kabinetet med en micro fiber klud og vupti -ny forstærker el. hvad det nu er.
(er selv ryger så jeg kender selv lidt til problemet)
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 260
Sendt: 06 Maj 2010 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
Jeg har haft forbløffende succes med de gule vådservietter fra ALDI (dem til at tørre små purker i røven med). Og ja, det skal være de gule, og det skal være dem fra ALDI. Prøv det !
Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 521
Sendt: 06 Maj 2010 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
KOFS skrev:
Jeg har haft forbløffende succes med de gule vådservietter fra ALDI (dem til at tørre små purker i røven med). Og ja, det skal være de gule, og det skal være dem fra ALDI. Prøv det !
Det er sgu et af de fedeste råd der er skrevet herinde!
Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
Sendt: 08 Maj 2010 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
På biblioteket bruger vi sådan nogle vådservietter til at klare "diverse sekreter og jeg-ved-ikke-hvad-det-er-og-jeg-vil-heller-ikke-vide-det", som lånerne indimellem "beriger" materialerne med Virker top notch
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum