Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2025 | 23:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Sonos sammen med B&O (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Børkop
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2010
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 29 December 2010 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Jeg har et Beocenter 2 med aktive B&O højttalere samt et tilhørende fjernsyn. Jeg ønsker at blive fri af min CD-samling og om muligt kombinere løsningen med en Sonos løsning, så jeg kan styre musikken mv. fra min Ipod. Er det mon muligt..?

Hilsen Børkop

Til top Vis Børkop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Børkop

beobrian
Branchemedlem
Branchemedlem

B&O

Bruger siden: 10 September 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 Januar 2011 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

Du kan tilslutte dit Sonos til AUX indgangen på dit BeoCenter 2; så skal du blot trykke A.AUX på din B&O remote og styre
volume derpå, og ellers kan du komme rundt i musikken via din Ipod, du kan også styre volumen der, men jeg synes
umiddelbart det vil være nemmere at sætte Sonos systemet til det maksimale output det kan klare, og så styre volumeniveauet
på BeoCenter 2.
En alternativ løsning er at sælge BeoCenter 2 og investere i BeoSound 5, som løbende får nye features, men ligenu er
anlægget bygget op med sin egen server, hvor du dog i denne måned ved en gratis opdatering kan udvide med NAS server.
Derudover får du en genial måde til at blande musikken, kaldet MOTS, hvor musikken blandes udfra dit førstevalg af musik, så
vælger du et bestemt track, kender anlægget resten af din musiksamling og kan dermed afspille nye numre efterfølgende som
er i samme stemning, men en anelse af ny inspiration, efterhånden som du lytter i længere tid. Tag ned og kig på det, du
samler din musik og foto samling et sted, og kan samtidigt gå på internettet på dit tilsluttede TV, via BeoSound 5.
God fornøjelse!
Til top Vis beobrian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beobrian

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes