Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 23:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Pioneer Kuro 60" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Iversen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 29 Januar 2011 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Hej alle...

Er det helt umuligt at opdrive dette tv?

Mit 50" pioneer skulle gerne udskiftes med et lidt større, men har nu haft         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;  Samsung UE55C9005SW på prøve, men må mildest talt sige jeg er noget skuffet, 40K for sådan en gang fnider  ellers tak..

Ellers har jeg tænkt på Panasonic TX-P65VT20E, men kommer man i nærheden af Kuro billedet?

Det fedeste ville jo være at finde et Kuro et sted i verden,men kan det lade sig gøre?

Til top Vis Iversen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Iversen

chrliv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Sendt: 29 Januar 2011 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

Vent og se de nye 2011 modeller fra Panasonic, de kommer om 2-4 uger.

Til top Vis chrliv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrliv

velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Sendt: 29 Januar 2011 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

det bliver nok svært at finde det sidste pioneer 60" krp 600a, har det selv, men det panasonic du skriver om er slet ikke så ringe.....og da prisen på er gået under 30k ville jeg nok gå efter det, dog synes jeg ikke noget 3d er noget vær, kan bedre lide en god HD tv som står dybt i billedet, og 3d er ikke for mig som virkeligheden når øjnene kigger.....

mvh velkommen

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen

Iversen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Januar 2011 kl. 13:37 | IP-adresse registreret  

JA det blir desværre nok svært at finde et pioneer et sted.

At det er 3d er ubetydeligt for mig, kommer aldrig til at bruge det.

Jeg vil bare gerne så tæt på kuro så muligt, må hellere vente til de nye panasonic kommer, det nok det tætteste jeg kan komme på kuro..

BrAvO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 29 Januar 2011 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

De har et til at hænge i Expert i Hadsund, Nordjylland...
Til top Vis BrAvO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BrAvO

Pita
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2009
Lokalitet: Jylland
Sendt: 29 Januar 2011 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Altså, Panasonics topmodeller vil jeg mene gør det ligeså godt som Pioneers Kuro. De mangler måske lige det sidste, men de er forbandet tæt på. Panasonic har jo adgang til teknologierne bag Kuro, så mon ikke du skal lægge dine penge der.
Til top Vis Pita's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pita

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Sendt: 29 Januar 2011 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

Hvorfor køber du ikke en projektor og et lærred når det skal være så stort, samt en tuner ?
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007

Iversen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Januar 2011 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

Takker

Jeg ringer til hadsund på mandag, det ku være så fedt,hvis de stadig har det

Har overvejet projektor, men det dur jo bare ikk søndag formiddag på sofaen,med mindre jeg vil lave mørklægning i hele stuen.

Supercharger
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2009
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 31 Januar 2011 kl. 08:23 | IP-adresse registreret  

Glem projektor. Hvis du ønsker knivskarp kontrakst og farver, DER kan en projektor aldrig følge med. man kan ikke lave pixelerne små nok på en projektor.  og så må du slås med de regnbue effekter som desværre følger med de billige og mellemklasse projektorer (dem som indeholder en roterende farvehjul)

Så det er godt, du går efter plasma  (Har selv en Pio KRP600A) og priser mig lykkelig for, at jeg IKKE købte en skod projektor som altid larmer (blæserstøj)

Sorry., hvis jeg træder projektor ejerne over tæerne, men det ER altså nogle ulemper ved projektorer, som ikke engang penge kan købe sig fra

Til top Vis Supercharger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Supercharger

velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2011 kl. 08:44 | IP-adresse registreret  

Supercharger skrev:

Glem projektor. Hvis du ønsker knivskarp kontrakst og farver, DER kan en projektor aldrig følge med. man kan ikke lave pixelerne små nok på en projektor.  og så må du slås med de regnbue effekter som desværre følger med de billige og mellemklasse projektorer (dem som indeholder en roterende farvehjul)

Så det er godt, du går efter plasma  (Har selv en Pio KRP600A) og priser mig lykkelig for, at jeg IKKE købte en skod projektor som altid larmer (blæserstøj)

Sorry., hvis jeg træder projektor ejerne over tæerne, men det ER altså nogle ulemper ved projektorer, som ikke engang penge kan købe sig fra

ja du kan have ret i at et plasma står skarpere i kontrast end en projektor, har selv pioneer krp600a......men jeg har også en jvc 750 hd projektor, og det giver en langt større oplevelse når man ser koncerter på den.....og den står faktisk rigtig godt i billed til trods for str....her på 92"

mvh velkommen

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 31 Januar 2011 kl. 08:46 | IP-adresse registreret  

Supercharger skrev:

Glem projektor. Hvis du ønsker knivskarp kontrakst og farver, DER kan en projektor aldrig følge med. man kan ikke lave pixelerne små nok på en projektor.

Vrøvl. Hvor har du dén idé fra?

Supercharger skrev:
og så må du slås med de regnbue effekter som desværre følger med de billige og mellemklasse projektorer (dem som indeholder en roterende farvehjul)

Hvis dét er et problem, så kan man jo lade VÆRE med at købe en billig DLP projektor... Der er vel heller ingen der dømmer dit Pioneer plasma ud fra hvordan en gammel LG plasma opfører sig?

For de penge et 60" Pioneer typisk koster (eller kostede), kan du få en JVC projektor og et lærred. Ikke dermed sagt at der ikke er ulemper ved det, og ja du kan godt finde enkeltstående områder hvor fladskærmen er bedre, men jeg har til gode at høre nogen sige at helhedsoplevelsen af billedet er bedre på deres plasma, end på dét billede jeg demonstrerer i butikken.

Skal vi ikke bare blive enige om at folk har forskellige behov og prioriteringer, og for nogle er en fladskærm bedst, for andre er en projektor bedst?

Denims
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 Januar 2009
Lokalitet: København
Sendt: 31 Januar 2011 kl. 09:08 | IP-adresse registreret  

Pita skrev:
Altså, Panasonics topmodeller vil jeg mene gør det ligeså godt som Pioneers Kuro. De mangler måske lige det
sidste, men de er forbandet tæt på. Panasonic har jo adgang til teknologierne bag Kuro, så mon ikke du skal lægge dine penge
der.

Har nær-studeret Panasonics topmodeller, præstations-mæssigt er de skærme meget tættere på modellerne i Bilka, end de er
på Pioneer Krp skærme. Pioneer er stadig kongen i plasma-skærme, trods det efterhånden er et par år siden de lukkede ned
for produktionen. Pioneer og Panasonic er søskende-selskaber, men de deler ikke alle deres teknologier med hinanden.

Mon vi snart ser en OLED-skærm fra Pioneer (Pioneer har lavet OLED displayes siden 90érne til bla. mobiltelefoner), de har kun
annonceret at de har lukket deres LCD og Plasma produktion ned.
Og de har erfaret at når folk har købt deres skærme, så har de også lige skulle have hele surround-pakken fra Pioneer oveni.
Så det er gået hård ud over deres øvrige salg af surroundprodukter mv. at de lukkede ned for skærme ? Bare en strø-tanke
Til top Vis Denims's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Denims

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 31 Januar 2011 kl. 09:27 | IP-adresse registreret  

Købte et Panasonic TX-P65VT20E det afløste mit pio 506 og må sige det P65 er noget bedre.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2011 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Købte et Panasonic TX-P65VT20E det afløste mit pio 506 og må sige det P65 er noget bedre.

har selv et 506 jensen, det er jo osse kun et hd ready, 1280x720 og 5 år ældre ca end det panasonic......så det er vel naturligt med den udvikling der er på tv.

skulle jeg købe idag blev det osse det 65" pana!!!!! fik heldigvis nået krp600a inden det gik ud...tror endda jeg var den første der fik her i landet....

mvh velkommen 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes