| Forfatter |
|
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 18 December 2011 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Nogen der ved om der findes en uni. fjernebetjening som har koder til Arcam AV9 Processor, den ene pile knap til at naviger
med er død.
__________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 19 December 2011 kl. 01:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bent
Du kan sagtens få en remote der har koderne, og kan også lære dem. El-Giganten og Fona har flere at vælge i mellem.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 19 December 2011 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Der findes mange derude, de skriver dog ikke noget om de kan kontrollere en processor, jeg kan ikke bruge en med lære
funktion da den er i stykker
Det kan godt være flere kan klare en Arcam; men listen med koder er som regel inde i en el. anden forsejlet plastbox. __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 19 December 2011 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flere af remoterne kan/skal sættes op via pc, så jeg tænkte på om du kunne gå ind på Arcam's hjemmeside og finde noget download fra deres remote, som du derved kan overføre til en uni remote.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
highenden Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 November 2011 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 19 December 2011 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
Hej
Der findes mange derude, de skriver dog ikke noget om de kan kontrollere en processor, jeg kan ikke bruge en med lære
funktion da den er i stykker
Det kan godt være flere kan klare en Arcam; men listen med koder er som regel inde i en el. anden forsejlet plastbox.
|
|
|
Kan den du har ikke fixes ?
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 19 December 2011 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
De fleste remoter har også en søge funktion. Den sender en serie pulser til apparatet med forskellige koder. En af disse koder rammer måske den kode prossesoren fungerer med.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 19 December 2011 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heyyyy Bent, smid en PB med mail/tlf. nr., så skal jeg prøve at fixe din remote  . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |