hej. Overskriften ligger i sig selv- og dog. hvad er det ultimative. mangen Hifi jægere har , nok været på prøve.
Efter mange års erfaring, er jeg kommet til, at der findes ikke den ultimative løsnong- fordi , derved bremser man fremskridtet.
mangen meninger om kabler og koblinger og sammensætning af udstyr- kan jo sætte en grå hår i hovedet.
Mon ikke - det simple fremmer forståelsen , i at hvis du er glad for det sammen kogte udstyr - ja så må det jo være det.
Køber lige et par " Reference højttalere til 82000 kilo, hvilket påkræver, at man lige investeret i nogle matchende par inden for forstærkere og deslige.
den teknologiske og mere vil have mer, kræver mere og mere af brugerne. jeg VIL også have en IPAD.
Ved at investere, i det man kalder fornuftig HIFI udstyr- uanset om det er stereo eller sorround- vil man kunne komme langt.
Forlanger man yderliger mere i lydkvalitet- ja så er der kun en vej elle to. Begynd selv , at spille - hov - her kommer industrien sandelig også ind,. du kan da ikke spille på en discount model- du skal have en feinsmeicher til 200000 kr , ellers er du jo ikke igang. Hvad med film folket. Ja -- simpelt- optag dig selv i Clint Eastwood rollen som barbums-
teknologo idag er kommet der til, beam mig up Scotty. Dog er vi ikke tilfredse med den ultimative jagt på det perfekte.
Dette er nok en af vore akilleshæl. jeg er 86 år og ikke indtørret , men jeg undrer mig
Må jeres kabler være med jer 
mvh Space