Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 07:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Det ultimative (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spaceman_2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 20 April 2012 kl. 06:40 | IP-adresse registreret  

hej. Overskriften ligger i sig selv- og dog. hvad er det ultimative. mangen Hifi jægere har , nok været på prøve.

Efter mange års erfaring, er jeg kommet til, at der findes ikke den ultimative løsnong- fordi , derved bremser man fremskridtet.

mangen meninger om kabler og koblinger og sammensætning af udstyr- kan jo sætte en grå hår i hovedet.

Mon ikke - det simple fremmer forståelsen , i at hvis du er glad for det sammen kogte udstyr - ja så må det jo være det.

Køber lige et par " Reference højttalere til 82000 kilo, hvilket påkræver, at man lige investeret i nogle matchende par inden for forstærkere og deslige.

den teknologiske og mere vil have mer, kræver mere og mere af brugerne. jeg VIL også have en IPAD.

Ved at investere, i det man kalder fornuftig HIFI udstyr- uanset om det er stereo eller sorround- vil man kunne komme langt.

Forlanger man yderliger mere i lydkvalitet- ja så er der kun en vej elle to. Begynd selv , at spille - hov - her kommer industrien sandelig også ind,. du kan da ikke spille på en discount model- du skal have en feinsmeicher til 200000 kr , ellers er du jo ikke igang. Hvad med film folket. Ja -- simpelt- optag dig selv i Clint Eastwood rollen som barbums-

teknologo idag er kommet der til, beam mig up Scotty. Dog er vi ikke tilfredse med den ultimative jagt på det perfekte.

Dette er nok en af vore akilleshæl. jeg er  86 år og ikke indtørret , men jeg undrer mig

Må jeres kabler være med jer

mvh Space

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 20 April 2012 kl. 06:49 | IP-adresse registreret  

- det ultimative for mig er max præstation for mindst mulig investering.

Jeg har været forbi hunde-dyre NO-kabler( Valhalla) , voldsomt dyre Raidho-speakere C3 & C2, og her fandt jeg på ingen måde Nirvana. Pris/ydelse var på ingen måde anstændig, tværtom!

I dag har jeg speakere til 6k, elektronik til 30k, og kabler til 3k( alle brugtpriser ), og føler større musikglæde end nogen sinde

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes