|
Vi ser og læser om det så tit, alle snakker om det, men hvor går grænsen egentlig, hvad er det vi kalder HIFI og hvad er High End og alt det andet.
'De' siger at min H/K 8500 er 'high end' så det tror jeg på 
For mange år siden dengang jeg startede med mit første rigtige anlæg i 1981 var der noget der hed Din 45.500 og var den standard fulgt var det HIFI, men hvordan er det i dag ?.
ved det ikke (og vil ikke vide det...)
Har vi styr på det ?
Tror jeg bestem ikke, men det må dreje sig om Selv at være tilfreds med det man efterhånden har fået skrabet sammen, der er vel en grund til at man har købt lige netop det (High end eller ej.) tror bare man skal passe på med at 'hoppe med på vognen' ang. både kabler, Ht'er og setup, altid rart at få nogle indput (og dette site jo genialt til det) men vi skal passe på ikke at blive" teenager med spiseproblemer som sluget at fra deres modemagaziner og lever livet der efter" (tænker på tråden om 'tweaks og woodoo..!) tror først at vi får styr på det når vi kan stoppe op og sige 'nu er jeg tilfreds'
Lige nu har jeg faktisk hvad jeg skal ha' og er tilfreds, High-end eller ej...! |